luni, noiembrie 24, 2014

De pe facebook adunate...

Am primit asa ceva si nu prea am stiut ce sa fac. asadar am postat aici:
"Am preluat stafeta si dau mai departe:
Avem nevoie de toate intențiile pozitive acum. Dacă nu voi vedea numele vostru, voi intelege. Aș dori să-i rog pe toți prietenii mei, oriunde ar fi, sa copieze si sa distribuie starea timp de o oră și să ofere un moment de sprijin pentru toți cei care au probleme de familie, sănătate, loc de muncă, griji de orice fel și care au nevoie să știe că cineva este interesat de ei. Faceti asta pentru noi toți, pentru că nimeni nu este imun. Sper să-l văd pe "peretii" tuturor prietenilor mei, ca sprijin moral. Știu că cineva o va face! Am facut-o pentru un prieten și puteți face si voi același lucru. Copiați acest text, fără a utiliza "distribuie". 

 Multumesc"

Un comentariu:

ellafairytale spunea...

Gandurile pozitive ne fac bine indiferent de la cine vin.