sâmbătă, noiembrie 29, 2014

Delirul lui Lucian Mândruță

Nu-si platesc taxele si impozitele, dar sunt foarte vocali...Ii umilesc pe cei care nu gandesc si VOTEAZA ca ei...Vor, sa iasa din sistem cei batrani si care au muncit toata viata lor, platindu-si contributiile sociale...
Printre acestia se numara si Lucian Mândruță, care a turbat intr-o emisiune de pe RomaniaTv: " Leneșii și neisprăviții sunt cei care se agață de stânga pentru a li se da și lor ceva. Eu nu cred că trebuie să li se dea de la cei care muncesc. Nu avem de ce să dam nimic în țara asta pentru că nu suntem în fața bisericii cu mâna întinsă" 


Delirul acestui asa zis jurnalist, n-am sa-l redau integral. Ma intreb, insa: Cat de fanatic este acest neo-nazist, nu m-as fi mirat sa scoata revolverul si sa-i ciuruiasca pe cei care au o lata opinie. Mai rar o asa lichea rasista, mai ceva decat cei mai inversunati hitleristi. Alo, serviciile, nu-l mai lasati slobod ca animalul a turbat!!! Ce Turcescu, ce Pora, asti-s niste pui fata de acest descreierat. Nu trebuie uitat nicio clipa ce asata, Cristian Tudor Popescu si creierul manipulari de pe facebook al tinerilor Sarbu zis Shogunul ( fost proprietar ProTv) au un dosar de evaziune fiscala cu un prejudici de peste 20 milioane euro....





2 comentarii:

freshblog spunea...

Ceea ce am vazut in respectiva emisiune este ca plinge si jigneste continuu.Este suferind rau.

Anonim spunea...

Dar, eu ca plătitor la zi de impozit, am dreptul să spun că nu-mi prea prieşte să-i plătesc pe toţi leneşii care aşteaptă mila statului? Şi apropo, naziştii pe care-i menţionezi nu aveau numic cu leneşii, ba chiar le-au creat locuri de muncă germanilor. Diferenţa e că poporul ăla nu are în "sânge" pomana, atracţia românului (get-beget) de a sta cu mâna întinsă...

Vezi că iar scrii dezarticulat, acolo la "manipulări", trebuie şi al doilea "i".