sâmbătă, decembrie 13, 2014

Laptopuri, tablete online

Cu toti ne dorim in ziua de azi tablete performante, laptopuri ieftine sau telefoane de ultima generatie, deoarece ele au devenit o moda si de foarte multe ori isi merita banii. Mi-as dori o tableta, pentru ca imi lipseste asa ceva. Cu siguranta altfel mi-as petrece putinul timp liber pe care il am. Cu ajutorul tabletei as putea fi conectat la internet mai tot timpul, chiar si atunci cand sunt plecat, cand calatoresc cu trenul sau cu alte mijloace in drumurile pe care le am de facut.

Daca nu stiti va spun eu ca atunci cand merg cu trenul, este foarte plictisitor, distanta fiind parcursa cam in doua ore si jumatate, pana la Bucuresti. Dar, daca as avea o tableta, situatia s-ar schimba radical. As putea sa scriu pe blog, sa citesc alte bloguri, sa fac comentarii la postarile amicilor virtuali, pe care ii vizitez. As mai putea sa joc ceva, pe internet. Sunt o gramada de lucruri cu care pot umple timpul pe care il petrec in tren.
In opinia mea pentru o tableta ar fi ideal sa aiba 3G. Acesata functie este un motiv pentru care as achizitiona o tableta. E un plus pentru mine.

De asemenea, stiu faptul ca poate fi mai greu cu conectarea la internet, prin wireless, motiv pentru care as cumpara o cartela cu net, ca s-o pot folosi oriunde.

GPS-ul este o functie destul de importanta, atunci cand te afli intr-un oras pe care nu il cunosti, un oras mare, unde iti este greu sa gasest adresele la care vrei sa ajungi. Daca, tableta are aceasta functie, GPS , va fi mai usor de gasit drumul catre destinatia.

Asadar, azi avand zi libera am intrat pe net si am gasit un magazin online: Strada IT , de unde se pot achizitiona: tablete online 
Sunt tablete la promotie avand preturi ce variaza de la 299, 89 ron pana la 2149, 90, cu alte cuvinte sunt tablete pentru toate buzunarele...Personal nu m-am hotarat pe care o voi achizitiona, dar voi face in perioada aceasta, a sarbatorilor, o achizitie, ma rog, imi voi face un cadou:)

Din online-ul romanesc va doresc s-aveti puterea finaciara sa va cumparati tot ceea ce va doriti!


Un comentariu:

ellafairytale spunea...

Nu sunt fana tablete, mi se par niste telefoane mai mari. Stiu de strada aceasta, au preturi bune!