miercuri, februarie 04, 2015

Cumpar fier de calcat

Cu multi ani in urma, mama mea imi spunea ca ar trebui sa-i cumpar un fier de calcat. Atunci nu am dat importanta, cu toate ca as fi putut sa fac o cautare pe celebrul motor de cautare Google, gen fiare de calcat. Imi spunea, mama mea, ca cel pe care il foloseste da semne de "oboseala" si trebuie sa-i cumpar unul mai performant. Nu erau un moft, dar timpul a trecut si eu am uitat.


Acum ii dau dreptate. Ea mi-a spus, dar eu m-am luat cu jobul cu iesirile din weekend cu amicii, am uitat si ieri s-a intamplat. Fierul de calcat s-a ars. Gata! Acum sunt nevoit sa cumpar altul.


Asadar, acum ca v-am spus cum stau lucrurile, vreau sa ma sfatuiti. Va rog sa-mi spuneti ce fier de calcat sa imi cumpar. De fapt sa-i cumpar mamei mele. Puteti sa-mi spuneti ce fier de calcat aveti voi acasa si cat de multumiti sunteti de el. As vrea sa va arat si aceasta masa de calcat. Voi aveti experienta (cititoarele blogului), la calcatul rufelor, de aceea imi puteti spune daca se poate calca usor pe ea. Vreau sa-i fac o surpriza frumoasa mamei mele...Sa fie cool, fierul de calcat.

Sunt totusi niste lucruri noi, in acest domeniu, cum ar fi aceasta statie de calcat. Oare este nevoie de o masa speciala? Intreb pentru ca-s total pe langa acest subiect!

Ca sa revin, la mama mea, ea fiind cea care imi calca camasile, tricourile, pantalonii, etc. Stiu ca azi a fost in oras, dar nu am vazut vreun fier de calcat nou, prin casa. Asadar, am ceva timp sa pot alege...Ma uit si pe site-ul www.philips.ro si poate voi cumpara.

Astept, insa si parerea voastra! Pana atunci va doresc o seara placuta!

Niciun comentariu: