joi, februarie 12, 2015

Paraprotex de la calivita

In primul rand tin sa mentionez faptul ca Paraprotex de la Calivita, este un produs eficient care actioneaza asupra sistemului digestiv. Un preparat din extract de produse naturale. Tratamentul cu Para Protex este eficient in tartarea tractului gastro-intestinal, deoarece distruge in totalitate parazitii si ofera calea unei bune digestiei.
Prin acest fapt se poate asigura o viata longeviva si sanatoasa. O cura de Para Protex poate fi urmata si preventiv, pentru o protectie imunitara suplimentara, pentru o stare de sanatate optima a tractului digestiv.



In al doilea rand vreau sa subliniez cat de important este sa ne mentinem o stare de sanatate buna si foarte buna sau atunci cand suntem bolnavi si trecem printr-o anumita stare de sanatatea proasta, faptul ca trebuie sa "luptam" pentru a ne reface. Cu siguranta ca este mult mai usor sa previi decat sa tratezi o anumita boala si, ca procesul de insanatosire, uneori este destul de anevoios. Dar, fiind intr-o stare mai proasta nu va trebui sa renuntam, niciodata.
Asist si eu, ca si voi, la diferite emisiuni tv. in care ne sunt prezentati oameni cu afectiuni grave, a caror insanatosire este pusa sub semnul indoili, sperantele de insanatosire fiind minime, deoarece sunt afectiuni pentru care tratamentele nu-si mai fac efectul. Ma gandesc daca puteau preveni o asemenea situatie.

Cu siguranta, vinovati de starea de sanatate suntem noi si nu putem da vina pe altcineva, nici nu ne-ar fi de folos. Recunosc, ca uneori cand am avut cate o stare mai proasta, o raceala sau gripa, am facut si eu asta. Ca sa si exemplific. Am dat vina pe vreme, pe faptul ca "circul" cu mijloacele de transport si as fi luat acea gripa, prin contactul cu alte persoane. Dar, nu mi-a fost de folos, puteam sa previn printr-un simplu vaccin antigripal. Il cumparam, il faceam si nu mai treceam prin acea stare.

Acum, sunt sigur ca sunt multi ca mine, care ne ghidam dupa sloganul: "Mie nu mi se poate intampla asa ceva"

Pentru cei care doresc sa fie sanatosi paraprotex de la calivita , ar trebui sa fie nelipsit din casa, fiind un produs din gama medicamentelor naturale fara alte efecte neplacute.

In al treilea rand, care de fapt e legat de ceea ce v-am spus la inceput...de Para Protex. Anul trecut, timp de o luna de zile am avut o stare de sanatate foarte proasta. Un ulcer si ficatul marit, ma chinuiau de dimineata pana seara. Am mers la medicul de familie si mi-a recomandat diferite medicamente, dar spre norocul meu n-am apucat sa le iau, deoarece o amica, farmacista mi-a recomandat Para Protex. In siutatia mea, acesta a actionat ca un detoxifiant. Am luat, conform recomandari, timp de trei luni si acum pot spune ca problemele au disparut. Starea mea de sanatate s-a imbunatatit. Ma simt bine.

In incheiere, vreau sa va dau si un sfat, cand starea de sanatate va da semne ca nu ar fi tocmai ok,  nu ezitati sa mergeti la doctor...

Hai, sa fiti sanatosi!


Niciun comentariu: