duminică, februarie 01, 2015

Tunate si turate

Stati, nu va grabiti sa dati vreo cautare pe motorul cel mai important, Google. Nu este vorba, in acest articol de celebra emisiune, de pe Discovery Chanel, care fie vorba intre noi si mie mi-a placut, sunt fan! Cui nu-i plac motoarele? Si nu-i nici macar vorba de lupta care se da intre marile companiide pe piata automobilelor. E un subiect interesant si asta, dar revin intr-o alta postare. Ce vroiam eu, este dorinta de a va aduce in  prim planul domniilor voastre, autoturismele noastre, de zi cu zi si vesnicele reparatii, de altfel necesare...dar, ce te faci, daca esti ocupat si trebuie sa mai cumperi si-o piesa, un far sau un bec, pe care il poti monta si singur! Asta, pentru mine ca-i prima mea meserie.
Si, ca-n dragoste: " prima dragoste nu se uita niciodata!":)) Dar, sa revin! Ce faci ? Pai, eu caut pe net un magazin cu piese auto, vad preturile, modalitatea de plata, cum se face livrarea, de fapt cat dureaza pana ajunge la mine piesa respectiva si actionez...nu stau sa umblu din magazin in magazin, ca sa-l intreb pe vanzator, piese pentru Ford aveti sau in cazul nepotului meu, piese pentru BMWPai nu-i mai simplu sa scriu piese magazin de piese online si sa dau click? Daca gasesc si-mi convine pretul, o cumpar si mi-o aduce curierul acasa, singurul timp pierdut, daca poate fi vorba de asa ceva, este montarea...Bine, pentru mine, nu pentru toata lumea, care trebuie sa apeleaze si la un service auto, unde manopera face cat piesa sau un pic mai mult!!...

Acum, dragii mei fiecare cu optiunea lui. Unii inca mai alearga prin magazinele clasice de piese, altii (categorie in care ma inscriu si eu) "alerga" pe net, prin magazinele online. Fiecare dupa posibilitati:)

Din blogosfera romaneasca va doresc navigare placuta.

Niciun comentariu: