vineri, februarie 20, 2015

Un eveniment special

Atunci cand gandul ne zboara la un eveniment special primul lucru pe care ar trebui sa-l facem este sa alegem o firma care se ocupa cu organizarea acestuia. O firma la fel ca cea pe care am descoperit-o, azi pe internet. Detalii gasiti aici.
Unii se vor gandi la nunta, botez, zi onomastica sau zi de nastere. Eu m-am gandit la o lansare, o conferinta de prezentare a unui produs sau teambuilding. Tot evenimente speciale sunt si trebuiesc planificate cu mult timp inainte.

De fapt, asta-i si problema principala. Si-am sa va explic:


1. Desi nu imi plac evenimentele speciale, orice eveniment este planificat din timp. Chiar daca as vreau sa nu particip, de multe ori nu am incotro si din obligatie trebuie sa iau parte. De ce? Foarte simplu! Fiind angajatul firmei, trebuie sa fiu prezent. De multe ori sunt situatii in care nu se gasesc locatii pentru evenimente, acestea fiind ori prea mici, ori ocupate. De aceea planificarea si rezervarea au un rol important. Va dati seama: lansezi invitatiile si nu ai stabilita locatia. Nu se poate.



2. Voi, credeti ca in cazul unui eveniment gen: nunta, botez, bal de absolvire a liceului, lucrurile ar sta altfel? Nu! Mai ales ca e nevoie si de un meniu adecvat! Nu poti sa stabilesti o locatie cu o saptamana- doua inaintea unui asemenea eveniment.
Sursa foto: Fortuna Evenimente
3. Evenimentele de genul unor lansari, aniversari ale firmei si alte asemenea chestii trebuiesc sa aiba locatii centrale. Asta-i parerea mea, din ceea ce am vazut eu!
La asemenea evenimente pot participa eventali investitori, clienti vechi sau parteneri vechi de afaceri. Nu te duci cu ei intr-o locatie de pe varianta orasului. Normal.

4. Petrecerile pe care le organizeaza firmele in Romania, au devenit deja o traditie Si asta deoarece s-au observat efectele pozitive de team building ale unui asemenea moment. Fie ca-i vorba doar de sarbatorirea sfarsitului de an. Dar, asta necesita, pentru orice firma, un efort organizatoric mare. De aceea e recomandat contractarea unei firme de organizare evenimente.


Niciun comentariu: