luni, februarie 02, 2015

Un om informat este un om puternic

Azi, as vrea sa-mi spuneti daca voi ati apelat la un un imprumut rapid! Adica, va completati bugetul cu bani din imprumut. Despre banci si imprumuturi inca n-am scris. Nu-mi plac, nu-mi surad si nu imi doresc nici macar sa ajung in situatia de a discuta de unde pot imprumuta bani ,daramite sa am de a face cu ele. Din pacate sunt situatii in care avem nevoie de banci. Din diferite motive si in situatii limita

La concurenta cu bancile sunt insa mai nou si asa numitele institutii nebancare. Si ele au o oferta variata de creditare, si ele te ajuta cand ai nevoie. Dobanzile difera de la caz la caz.


Cele mai intalnite institutii nebancare erau cele care ofereau acele credite “doar cu buletinul” pentru electronice si electrocasnice. Nu mai stiu daca ele mai acorda asa ceva! Nu le stiu denumirea, dar le vedeam in marile magazine de electronice si electrocasnice. Altele foarte cunoscute sunt cele cu reclame sufocante la tv. Credit in 48 de ore, ratele la noi se pot renegocia. De ce sa ai probleme? Vino la noi si renegociem rate avantajoase. Tot tacamul.

Acum, zic sa n-am nevoie de asa ceva si totusi daca am, trebuie sa ma informez! Un om informat este un om puternic. Asa se zice?

Daca ai esti in situatia in care ai nevoie de un credit, te sfatuiesc sa te informezi, despre cum poti obtine un credit online!

Daca va ganditi sa va luati un credit eu zic sa va aruncati un ochi pe la Provident. Ok, asta nu va scuteste de drumul la banca, dar va aduce un plus de informatie.

Niciun comentariu: