luni, martie 02, 2015

O scuza omenirii pentru prostie si lipsa de cultura

Este ora 3 noaptea. Iar eu doar ce am vazut un film despre marele artist Beethoven. A avut un efect devastator asupra mea, in primul rand pentru ca nu stiam nimic despre acesta si, am devorat pur si simplu scenele ce se derulau in fata ochilor si, in al doilea rand, am gasit o scuza omenirii pentru prostie si lipsa de cultura. Cand terminam copilaria, fiecare om devine sclavul proprie-i vieti. Zilele de munca istovitoare, in care cel mai frumos vis ti se pare somnul, stresul cotidian si loviturile vietii se succed cu o ciclicitate variabila, precum o roata a torturii.

A trebuit sa se intample un mic "accident", sa ies fara sa vreau din acest dans morbid al existentei, ca sa realizez acest lucru. Si nu pot sa spun ca-mi pare bine, pentru ca, odata cu el, am realizat si ca sa il citez pe Creanga, "...eu sunt un prost..."

Niciun comentariu: