duminică, august 09, 2015

Venetia, orasul cu strazi de apa


                                                   Venetia, orasul cu "strazi" de apa


De ce oamenii din toate colturile lumii admira si, isi doresc sa ajunga macar odata in viata, in acest oras? Indiferent de aeroportul de unde se pleaca, ca-i din Europa sau alt colt al lumii, intotdeauna se vor gasi bilete de avion spre Venetia
Orasul supranumit si "Regina Adriaticii" are un farmec straniu cu "strazile" lui de apa! In fiecare an, turisti din toate colturile lumii vin pentru faima sa.
Oamenii din acest oras sunt plini de mandrie si cateodata aroganta datorita istorie bogate din aceste locuri.


Daca v-am atras atentia si aveti cel putin trei zile la dispozitie, trebuie sa optati pentru o excursie la Venetia. Odata ajunsi la destinatie, puteti opta pentru o plimbare pe traseul: Piazzale Roma – Piazza San Marco, o calatorie cu partenera de viata, in Nordul Lagunei Venetiene sau o vizita pe cele mai frumoase insule: Burano si Murano.


Personal, imi aduc aminte si-acum, de sentimentul pe care l-am trait in momentul in care eu si partenera de viata am coborit treptele dinspre gara Venezia -Santa Lucia… am fost vrajit! Era o zi cu un soare atat de stralucitor, ca nu voi uita niciodata acea imagine. In fata noatra s-a ivit un canal albastru care iti dadea impresia ca rade la soare, strajuit de cladirile absolut fantastice… Cu un an in urma fusesem la Disneyland, unde, ne-am simtit ca intr-o poveste a copilariei, iar acum, dupa un an paseam intr-un alt decor – era o poveste medievala. Lipseau, intr-adevar cavalerii, domnitele, erau in schimb italieni cu mult gel in par, asta era moda, dar atmosfera medievala si cladirile din Venetia ne-au vrajit de la primul contact vizual…

Bugetul fiind unul limitat, iar acolo pozele foarte scumpe am folosit propriul aparat al carui film s-a terminat de indata. Ehhe, pe vremea aceea aparatele de fotografiat erau cu film pentru poze....


De atunci ne dorim sa ne intoarcem la Venetia. Indiferent de anotimp ca-i iarna, ca-i vara, sau toamna, vrem sa revedem acel soare orbitor care ne ajuta la buna dispozitie. Nu stiu cum e Venetia acum, poate este suprapopulata de turisti, dar de fiecare data Venetia are un soare stralucitor. E un loc magic si unic, dar din pacate sunt multi turisti si mie nu imi prea place aglomeratia.
Ca sfat, e de preferat sa vizitati Venetia vara, penru soarele stralucitor, chiar daca iarna este acel celebru carnaval.



In concluzie, daca va hotariti sa zburati pana la Venetia, faceti o rezervare de bilete avion de la Aerolines.ro. Avantajele fiind evidente: cele mai bune preturi si cele mai rapide curse. De asemenea exista in permanenta oferte speciale, putand cu usurinta sa va planificati o excursie sau o vacanta.

Niciun comentariu: