miercuri, septembrie 30, 2015

Pe mine nu mă vei uita niciodată

Chiar și dacă nu sunt cel pe care l-ai visat, voi fi cel pe care nu-l vei uita niciodată.
Îți vei aminti de mine la primnul sărut, dar al altuia. Vei ști atunci că unele momente sunt unice, cum sunt și unii oameni din viața ta. Nu voi fi bărbatul visurilor tale. Nu îți voi demonstra cât de mult te iubesc. Nu voi forța o relație. Pur și simplu mă vei ține minte.

Vei dori să întorci un trecut sau un om sau o amintire. Dar nu va fi decât o dorință. Îți vei da seama că nu pe mine m-ai vrut soțul tău sau bărbatul copiilor tăi, și totuși te vei întreba de ce atunci te mai gândești la mine. Îți răspund tot eu: pentru că am fost altfel.
Poate că nu ai avut nici o intenție serioasă. Poate că pur și simplu ți-a plăcut un gest, o privire, o dorință. Dar, acest poate a și schimbat totul. Eu nu am fost sufletul tău pereche și nu voi fi niciodată. Eu îmi voi găsi femeia mea și voi trăi fericit cu ea, așa cum și tu îți vei găsi perechea ta. Dar, uneori te vei gândi pur și simplu ce a fost cândva. Nu ve dori, nu vei spera, doar te vei gândi. Și anume așa vei ști că eu nu am fost oricine. Că pe mine nu mă vei uita niciodată.

Niciun comentariu: