vineri, octombrie 09, 2015

Cartuse de imprimanta originale

 V-am mai spus cate ceva despre imprimanta mea pe aici! Dar acum vreau sa va spun, pe scurt, despre primii mei banuti castigati din munca. Si, nu numai...Eram asadar anul 2 la drept si m-am dus si eu la singura ora de practica platita. Pana atunci intrebasem colegii: e pe bani, e pe bani. Dupa ce am primit banii m-am dus in oras, de unde mi-am luat un mp3 player. Unul chinezesc, de banii ai!!. Dar, si-a facut treaba, am fost multumit de el. M-a tinut vreo doi ani. A fost primul “contact” cu gadgeturile moderne. Dar, nu despre asta era de fapt vorba ci, acolo in magazinul de unde am cumparat eu mp3-ul am vazut prima data o imprimanta, cu cartuse imprimanta originale.




De ce zic asta?  Pentru ca imi amintesc care a fost replica tipului de la care am cumparat mp3-ul (legat, strict de: cartuse imprimanta hp): n-are rost sa-ti iei asa ceva, vii aici daca ai nevoie si printezi ce doresti tu, contra unei sume modice. Asa gandea el, deh, o considera o mica afacere aducatoare de profit! Unul bunicel la vremea respectiva.
Era un produs relativ nou pe piata romaneasca si nu iti permiteai pentru cateva printuri pe an sa-ti ei una acasa! Era o investitie costisitoare.
Acum e mai simplu, din punctul meu de vedere. Si, voi da cateva argumente:

- Te scutesti de drumurile facute in oras!
- Ai ceva de printat, duminica si e inchis, tu esti rezolvat.
- Uneori ai de scanat niscaiva documente…- Daca nu vrei sa fie publice datele respective. Asa o sa fie!
- Si, nu in ultimul rand pretul uneia este mai mic acum, decat in vremurile de care v-am povestit!

Vorbesc serios, mie unul mi se pare in ziua de azi o dovada de zgarcenie, daca nu ai imprimanta la tine acasa. Nu stiu daca sunt singurul care gandeste astfel? Sa nu va suparati pe mine! E parerea mea, fireste !

Pe cartuse-shop.ro, gasiti echipamente si consumabile originale de la cunoscutii producatori CANON, MINOLTA, HEWLETT PACKARD, EPSON, XEROX, etc.

Hai, ca v-ma lasat sa cititi si acest articol! Va doresc o zi faina tuturor !:)

Niciun comentariu: