vineri, octombrie 16, 2015

Petreceri pentru cei mici

In ultimii ani am observat si eu probabil ca si voi, ca la botezul celor mici sunt nelipsite ursitoarele sau mai bine spus animatorii pentru copii ca aceia de pe site-ul momente-magice.ro . Cu siguranta a devenit o moda, e trendy, ca atunci cand vine in lume minunata un pui de om, pe care parinti si-l dores atat de tare, sunt sigur de asta, ei vor tot ce este mai bun si frumos pentru el! Parinti isi doresc ca pui de om sa aiba mult noroc in viata, in care face primi pasi, sa fie perfect sanatos, sa fie foarte inteligent cu o minte agera, sa nu aiba lipsa de nimic. In opinia mea sanatatea e primordiala...

Acum, sa zicem ca ai nevoie de Ursitoare pentru botez! Spectacolul se poate sa-l faci ceva simbolic la un asemenea eveniment, adica tu, ca parinte chemi la botezul puiului de om sau la taierea de mot, ursitoarele profesioniste. Sa stiti, ca este un spectacol, care va fi apreciat si gustat de invitatii participanti la acest eveniment special din viata puiului de om.
Pentru cei care n-au participat pana acum la un asemenea spectacol, va zic pe scurt asa: Zanele bune, ursitoarele aduc magie si ii introduc pe participanti la eveniment intr-o lume fascinanta, de basm. Ursitoarele bune vin la eveniment pentru a aduce aduc optimismul si buna dispozitie...bineinteles ca pe parcursul spectacolului vine si sora cea rea a ursitoarele, suparata, ca ea nu a fost chemata la acest eveniment...
Textele pe care le au ursitoarele sunt scris de un scenarist profesionist. in general, un text urmareste o poveste traditionala, cea a ursitoarelor, iar finalul este un amestec din basm amestecat cu realitatea din societatea romaneasca. Invintati, cei mari se vor distra in mod sigur...
Eu, v-am povestit lucrurile acestea cu si despre ursitoare pentru ca am participat la un botez, unde au fost invitate si ursitoarele.
Vazand spectacolul oferit de ursitoarele profesioniste, de altfel, care la un moment dat spre final au scos cate o trusa din geanta si s-au apucat sa-i picteze pe copilasi prezenti, pe fata, cu figurile unor personaje din desene animate...si, din cateva baloane au confectionat animale mici pe care le daruiau copiilor.
Una peste alta pentru mine ca si invitat la acel botez a fost ceva inedit ce cu greu imi va fi sters din memorie...
Faptul ca exista o cerere mare de ursitoare la botez, se datoreaza si apariti a multe firme specializate, care pun la dispozitia parintilor care organizeaza botezuri, personal profesionist.
Preturile difera de la o firma la alta! De asemenea ele pot fi negociate...pana la urma, tine de flerul fiecaruia...Un sfat n-as putea sa va dau deoarece eu nu am organizat un astfel de eveniment...Asadar, nu sunt in masura nici macar sa-mi dau cu parerea...las pe altii sa faca asa ceva:)

Nu incheie fara sa ii invit pe cei interesati sa arunce un ochi pe:site-ul momente-magice.rospecializat in evenimente pentru copii, poate ca va place ce veti vedea si le veti chema la botezul micutului/micutei voastre.

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi faina si daca aveti un pui mic...multa sanatate si noroc in viata!

Niciun comentariu: