sâmbătă, octombrie 17, 2015

Unde mergem la ski?

De ce acest titlu …o sa va intrebati? Pai, ca sa stie lumea ca vine iarna, este vremea de skiat si ca se poate face turism de calitate, aici în România, dar si in alte tari, vezi oferte la ski in Austria.

De unde stiu, daca nu am fost acolo Pai, nu am fost eu prin toate locurile, dar am amici, si astia sunt al naibii de pretentiosi, cand vine vorba de servicii în Turism …ca-s mult mai umblati prin lume decat mine.
Sa va spun ce mi-au spus despre ultima lor locatie pe care au vizitat-o:

Citez din Memorie: “A fost frumos !! Am stat 3 nopti in iunie anul acesta, la Vila Alpin. Mie mi-a placut si sotiei si copilului, fiindca au inspirat aerul curat de munte si ne-am relaxat. Camerele sunt faine, incapatoare. , iar de mancarea,  de la restaurant am fost multumiti , foarte buna! Am avut un sistem de demipensiune .

Locatia e tare frumoasa! Iti recomandam (asta pentru mine) vizitarea Schitului din Straja si de asemenea restaurantul de la cabana Edelweiss, Unde se manca niste papanasi deosebiti:"

Asadar, eu ii cred ca ii cunosc! Si, ca sa fiu scurt conform proverbulu: “Vorba multa saracia Omului” … vreau o vacanta in aceasta iarna, dar in extrasezon …sa zicem lunile ianuarie sau februarie. Vrea sa ma bucur de multa liniste, de multa zapada si bineinteles de bunavointa gazdelor.
In alta ordine de idei, daca nu stiati, vara imi place sa merg la munte si iarna la mare ! Cam ciudat s-ar spune, dar, asta sunt:!) … Eii, anul acesta as vrea sa cam schimb regula.

Cu alte cuvinte exista locuri pe care merita sa le vedeti, sa le cunoasteti si sa le faceti cunoscute …si, aici in blogosfera, de ce nu?
Suntem la jumatatea lunii octombrie si s-a dat startul la ofertele pentru acest sezon. Asadar, mintea multora sta la ski. Stiti, voi e acel sport care se practica iarna …bine a aparut mai nou si skiul pe iarba, vara, Dar efectul nu e acelasi.
Unii veti spune ca acest sport iti va frange gatul. Eu, zic ca accidente se pot intampla in orice domeniu sportiv, chiar si atunci cand mergi pe o strada oarecare.
Trebuie  sa recunoasteti si voi ca ski-ul este un sport extrem de distractiv. Iarna pe o partie e la fel de distractiv precum vara pe o plaja, la mare.
Nu sunt eu, marele fan al zapezii si ghetii (aici ma refer la patinaj si patinoare) dar acum, zau ca m-ar tenta sa incep sa iau niste lectii de ski, cu un instructor, desigur … Imi spunea candva un amic ca daca zapada ar avea o utilitate pe aceasta lume, aceasta  ar fi pentru skiat.
Si, daca tot am adus vorba de ski, pai cea mai buna destinatie e Austria. Este in topul preferintelor. Si nu e vorba sa vizitez ceva anume, gen Viena, cu toate ca in aceasta perioada se desfasoara cel mai celebru Targ de Craciun, este vorba strict de ski. Sunt cel mai bune parti. Recent, am citi ceva legat de statiunea Zurs-Lech am Arlberg. O statiune de lux, unde conditiile sunt pe masura .. Este adevarat, si ati observat de la inceputul articolului ca eu incurajez oamenii sa mearga in tara noastra pentru a se relaxa si distra. Insa, cand e vorba de genul acesta (ski) este de preferat o locatie, din Austria.

Vacanta la ski in Austria? Este o idee buna :) Si, nici nu este asa de scumpa pe cat ati crede. Insa, ar trebui sa va grabiti, iarna bate la usa cu oferte. Si pana se sfarseste … nu-i o vesnicie. :)
Salutari Tuturor :)
Ps. Vezii detalii despre: oferte la ski in Bulgaria

Niciun comentariu: