miercuri, aprilie 13, 2016

Vine primavara. Este timp de renovare

Amenajarii interioare. Parchet din lemn stratificat!

De cateva zile primavara s-a instalat…iar eu simt ca mi se inmoaie sufletul de placere. Dupa ce am traversat o perioada cu ploi, zapada, frig si vant puternic, soarele in sfarsit se va indura de noi si se va hotari sa se desfasoare pe cer in toata splendoarea si cu toata caldura lui. Suntem la sfarsitul iernii deja si este timpul sa isi faca simtita prezenta, nu? Oricum ar fi, primavara ma simt bine. Oricum soarele imi face bine. Ma umple de veselie si energie. Si, ma gandesc ca imi trebuie niste parchet din lemn in sufragerie. Asta ca o paranteza!


Ma trezesc dimineata cu mai mult drag, nu mai mi-e somn!. Am chef sa merg pe jos, sa ies, sa ma las mangaiat de razele soarelui bland, sa vad oamenii zambitori de pe strada. Ieri, spre exemplu vazand o casa aflata in plina renovare, mi-am amintit de succesul magazinelor de amenajari interioare! Stiti voi, acelea unde gasesti de toate pentru casa si pentru  gradina…de la parchet din lemn stratificat pana la gresie pentru exterior.



Ba un sac de ciment, ba niste parchet laminat sau o placa de pal. Apropo, am vazut aici niste parchet din lemn stratificat ieftin, numai bun de asezat in dormitor. Totul, de fapt, se gaseste intr-un singur magazin si poarta numele de: eMenatwork, care e relativ nou pe piata. Sau nu am stiut eu!  Acum, pentru d-ale amenajarii interioare ar fi de ajuns internetul …imi ziceam?
Sa va explic un pic cum sta treaba, sa va zic utilitatea netului asta.

Vine primavara. Este timp de renovare

Nu demult, atunci cand aveai nevoie de un produs pentru amenajarea locuintei, gen parchet laminat, trebuia sa colinzi multe magazine. Era asa de neplacut sa mergi, pentru a lua produsul la pretul cel mai mic. Si nu era vorba de materiale pe care le poti amana sau inlocui, ci dimpotriva. Este o chestie de care aveai nevoie si cumparai de la cel mai apropiat magazin.

Bine, ca acum am la mine in oras este un depozit, iar faptul ca pe net, pot vedea oferta lor, e si mai bine. Sa nu mai zic de costurile de transport, nici el de neglijat.

Daca v-am facut curiosi puteti vedea si alte oferte pe magazinul online eMenatwork.

Acum, va las ca ma apuc sa fac caut niste parchet stratificat, pe care sa il asez in sufragerie, in aceasta primavara.

Niciun comentariu: