vineri, aprilie 15, 2016

Voua va place sa cititi carti online?

Librarie online, carti online, agende Moleskine

Moleskine este una din cele mai cunoscute marci de agende si notesuri, din lume care si-a construit renumele prin forma simpla, dar functionala. Vezi aici agende Moleskine model 2016. Dimensiunile agendei Moleskine fiind atat de practice, cu un elastic, care tine foarte bine paginile, cu un buzunar special pentru biletele sau fotografii si-o coperta flexibila, orice om o poate folosi. Ceea ce v-am descris in primele randuri ale acestui articol am descoperit cautand printr-o librarie online, cateva carti online, pe care sa le pot citi in weekend.


Voua va place sa cititi carti online?

Multi mi-au spus spun ca cititul in format electronic nu are farmecul acela al carti traditionale, cand simti mirosul de hârtie si cerneala, dar eu nu sunt de acord cu ei si cu aceasta afirmatie..
Prezenta de "carti online", nu putea sa treaca neobservata, am citit si eu, nu le mai stiu numarul, dar imi pare ca fiind solutia cea mai buna cand nu ai timp si rabdare sa ajungi acasa ca sa lecturezi o carte asezat confortabil in fotoliu.


Odata cu aparitia internetului, gadgeturile fac parte din viata de zi cu zi, iar timpul destinat lecturii a fost eliminat din agenda multor oamenii. Aparitia unor metode noi de lectura, care imbina tehologia cu cititul, da o sansa website-urilor de carti si librarilor online, de unde se pot descarca carti.
Se poate astfel economisi atât timp, cât si bani pe care i-ai fi cheltuit prin librarii în cautarea unei carti dorite. Mai mult pentru pasionatii de lectura se pot colectiona volume fara a mai ocupa biblioteca proprie.
Se pot tine la un loc, ordonate pentru a fi usor accesate.


Avand in vedere aceste aspecte, librariile online sunt privite ca o alternativa, de unele persoane. Nu e cazul meu. Vazand oferta de pe site-ul Books Express, eu consider o metoda de lectura ce va atrage multe persoane.


Avantajul pe care il ofera Books Express consta in modalitatea de plata. Se poate plati in rate, cartile achizitionate. De asemenea, noutatile editoriale sunt prezente intr-o categorie speciala.

Asadar, daca aveti pofta de citit, nu mai e o scuza timpul!

Niciun comentariu: