vineri, mai 13, 2016

Scaune moderne, fotoliu cu masaj.


scaun-de-birou-cu-masaj-OFF-934-negru-1-500x500
Cu o luna de zile in urma am mers in Bucuresti si dupa ce am rezvolvat problemele pentru care m-am deplasat, am mers la un mall. Fac o mica paranteza, spunandu-va ca avem idee cum arata niste: scaune moderne de birou, de bar sau cu masaj. Inchei aceasta paranteza si continui mica povestioara.
Asadar, am mers intr-un mall pentru ceva cumparaturi si cu gandul de a ma relaxa un pic. Insotit de 3 prieteni, cu care am vizionat si un film, am ajuns intr-o anumita zona, unde am descoperit ceva interesant, un fotoliu cu masaj. OK!…mi-am zis! De ce nu m-as odihni si eu! Zis si facut!

Scaunul respectiv, a fost o chestie interesanta si in premiera pentru mine. Auzisem, dar nu incercasem! Pot sa va marturiesesc ca e ceva minunat, fara prea multe exagerari, e un loc in care vrei sa revii pentru a te relaxa. Ce clipe minunate!

Scaune moderne, fotoliu cu masaj.
Daca printre voi e cineva care nu a incercat macar din curiozitate, recomand. Veti trai aceleasi sentimente de relaxare ca si in cazul unui masaj facut de un profesionist sau profesionista.
Acum, uitandu-ma prin online si vazand oferta celor de la scauneonline.ro. ma gandesc ca ar fi minunat sa am asa ceva acasa. Dupa o zi de munca, sa vii seara si sa te asezi confortabil pe un asemenea scaun, ar fi relaxant si ti-ar lua oboseala cu mana. Stare ceea de bine nu poate fi descrisa.
Daca aveti un buget maricel si doritii sa aveti la voi acasa asa ceva, nu ezitati sa achizitionati un asemena fotoliu cu masaj.
Cel din fotografie, pe care l-am atasat acestui articol se poate inclina, fiind foarte bun pentru momentele de relaxare si chiar se poate dormi cateva zeci de minute. E din piele ecologica neagra. Se poate roti 360 de grade, confectionat dintr-un cadru metalic rezistent.
Pe scurt, e un fotoliu minune, pe care eu l-as vrea la mine acasa.
Pentru scaune moderne sau pentru: acest fotoliu cu masaj, nu trebuie decat sa faceti o comanda online, pe site-ul scauneonline.ro si el va fi livrat la voi acasa.

Niciun comentariu: