marți, august 02, 2016

Dieta cu mancare pentru caini!

Ca tot sunt la dieta! :))))

INCREDIBIL! Numai mie putea sa mi se intample asa ceva...Am fost zilele trecute la un centru comercial sa cumpar un sac de mancare pentru câine când, la casa, o doamna ce era in spatele meu la coada, m-a intrebat daca am caine! Am ramas paf...(care ma cunoasteti va imaginati ce fata aveam) si m-am gandit....Oare de ce as mai cumpara mancare pentru caine, nu?Din impuls i-am raspuns ca nu, nu am caine, dar vreau sa reiau dieta cu mancare pentru câini desi cred ca nu e prea indicat, tinand cont ca ultima oara am ajuns la spital, si cu 15 kg minus!

I-am spus ca era esentiala, o dieta perfecta si ca tot ce trebuia sa fac era sa-mi umplu buzunarele cu granule si sa mananc una doua de fiecare data cand simteam ca imi e foame (trebuie sa mentionez ca practic toata lumea de la coada era interesata de povestea mea).
Socata, doamna, m-a intrebat daca am ajuns la spital din cauza ca ma otravisem cu mancarea pentru caini.
I-am raspuns, ca nuuuu! am ajuns la spital pentru ca fugisem in strada sa miros un pittbul si m-a lovit din plin o masina!!!!!Am crezut ca domnul din spatele ei o sa faca un infart de cum radea!
Acum ca ai terminat de citit, trebuie sa marturisesc ca am scris povestea asta numai asa ca sa te fac sa RAZI!!!...Sper ca am reusit sa te fac sa razi. E necesar sa radem cat mai mult!! :))))))


Niciun comentariu: