duminică, noiembrie 20, 2016

Scaune cu masaj ieftine

Dupa o zi grea, un scaun de masaj, te va relaxa.


Ieri, dupa o zi fantastic de grea, la serviciu am decis sa ies cu cativa amici de-ai mei. Asa am hotarat, ca pe seara sa incercam, sa ne mai si relaxam un pic mergand cu ei, la cumparaturi si un suc prin mall. Ajuns la mall, am incercat sa ma destind un pic jucandu-ma pe PlayStation, dar am zarit o chestie mult mai interesanta. O oferta la scaune de masaj.
In imediata apropiere a acestor jocuri erau asezate cateva scaune libere care faceau cu ochiul trecatorilor si bineinteles ca fiind foarte obosit, ma atrageau.
Vazut, placut si desigur mi-am zis de ce nu as incerca si eu! Nu costa o avere! Era un pret rezonabil. Iar, de relaxare era vorba, ca doar pentru asta iesisem cu amicii mei prin oras, pe la mall...


Asadar, platit pret, urcat si incercat . Pentru mine era o noutate. Prima oara pe un scaun de masaj ! O experienta placuta, utila si deosebit de relaxanta. Asta o spun cu mana pe inima. Asa m-am simtit de bine, parca ajunsesem dintr-o data in RAI. Extrem de placuta senzatia pe care o ai cand stai in acel scaun masaj. Scaunul asta face masaj intregului corp...Ce sa mai va spun...e ceva de vis...merita sa incercati macar, daca nu ne permitem sa avem cate unul acasa.

Scaune cu masaj ieftine. Scaune online

Dupa un asemenea masaj, am mers si am baut cu amicii cate un suc, iar cand afara se intunecase deja am plecat fiecare la casa lui.
Ajuns acasa nu am putut sa nu deschid laptopul si sa caut pe internet un: scaun masaj...Preturile de pe site-ul www.scauneonline.ro sunt destul de rezonabile, zic eu!"
Probabil ca mai sunt si alte site-uri care comercializeaza asemenea produse, scaune cu masaj, dar neavand prea mult timp la dispozitie, era deja tarziu si trebuia sa ma culc, m-am oprit aici...


Ca o concluzie: Dupa o zi grea, obositoare, un scaun de masaj, te poate relaxa si pregati pentru o noua zi...de munca! Simplu si eficient! Si, te poti uita la un film, daca doresti, in timp ce el, scaunul, se ocupa de masaj!!
Acum, nu stiu daca vreunul dintre voi are acasa asa ceva, dar eu unul imi doresc un asemenea scaun, sa fie doar al meu, sa nu merg pana la mall sa ma relaxez....Oferta de scaune cu masaj ieftin si scaune online este una bogata, poate gasesc o promotie in aceasta perioada.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte de multe clipe de relaxare:)



Niciun comentariu: