vineri, decembrie 16, 2016

La stomatolog

La stomatolog

Acum pot sa zambesc. Am fost anul acesta la stomatolog si pot acum sa-mi arat cu mandrie lucrarea executata de un dentist profesionist de la Clinica Trident.
Sa va spun de ce, in trecut, aveam retineri in a merge la stomatolog. Am mers, cu ani in urma, la un dentist datorita durerilor insuportabile, pe care o masea mi le provoca. Credeam ca dentistul imi va scoate maseaua si durerilor vor inceta. Eram pregatit pentru asta, dar dentistul, nu-i dau numele, a considerat ca trebuie sa "lucreze" mai intai la ea. Am stat o ora pe scaun cu ochii fixati in tavan si ma rugam in gand sa se termine odata calvarul.
Stomatologul vroia ca acel ciot de masea sa-l plombeze. Vazand ca ma doare si eu incepeam sa nu mai suport, a hotarit sa vin a doua zi, pentru a continua. Va dati seama ca odata scapat, n-am mai trecut niciodata pragul acelui cabinet de stomatologie.  Am mers la un alt medic stomatolog, recomandat de data asta, de un prieten si mi-a dat maseaua afara. Ce facuse primul stomatolog, nu tinuse decat vreo trei ore.
De la aceasta patanie nu am mai avut curajul sa trec pragul unei clinicii de stomatologie, pana cand cineva mi-a spus despre Clinica Trident. Mi-am facut singur curaj si am mers la ei.
Un dinte cariat, a carui radacina, in urma examenului radiologic, a rezultat ca e buna, mi-a fost imbracat. In termenii medicali se numeste "reconstituire corono- radiculara (pivot) cu acrilat (un fel de plastic)".


Cabinet de stomatologie 


Medicii de la Clinica Trident, lucreaza foarte bine si la preturi acceptabile. Fata de ceea ce am vazut si am intampinat eu, sunt super profesionisti. In plus, cei de la Clinica Trident, iti ofera un plan financiar, pentru detalii putand apela nr.de telefon 0377101416. Asta, pentru ca multi din cei cu probleme stomatologice, au teama de costuri. Da, chiar le pasa celor de la Trident!

Clinica Trident, ofera servicii dentare de inalta calitate, dispunand de tehnologie de ultima generatie. Acesta este factorul principal care duce la cresterea nivelului de confort pentru pacient.

Asadar, va recomand si voua Clinica Trident, locul unde problemele dentare sunt tratate de profesionisti.


Niciun comentariu: