sâmbătă, septembrie 12, 2020

Alegebio.ro

Magazinul online Alegebio.ro, este unul din magazinele datorita caruia avem posibilitatea sa mancam sanatos. Acest magazin din online-ul romanesc a fost descoperit de mine pe reteaua de socializare facebook, in urma cu cateva zile. Eram in cautarea unor produse sanatoase satul de ofertele din hipermarket-uri si accesand pagina de facebook a celor de al Alegebio.ro am descoperit magazinul cu oferta bohgata in produse fara zahar, fara gluten. Batoane bio, ceai bio, ciocolate bio, paine, miere, suplimente bio, paste, faina, conserve bio, condimente, uleiuri, zahar, unt, otet bio sunt doar cateva din produsele bio pe care le putem achizitiona de pe acest site, de care v-am spus mai sus. Navigarea pe site dupa un produs este extrem de usoara avand in stanga pagini un navigator pe categorii. De asemenea, putem cauta un produs filtrand dupa pret.
Produsul pe care eu l-am achizitionat eu este, faina de malai Bramata eco 500g BIONA, la un pret de doar 11,99, lei si provine din agricultura ecologica fiind un produs certificat ecologic Este pachet de 500 de grame. De asemenea am mai ales din magazinul online: Alegebio.ro, din categoria Dejun bio, niste paste si sosuri bio. Imi plac pastele, imi place sa le gatesc singur si sunt curios sa gatesc cu aceste paste si sosuri bio. Fusili din linte rosie. Sunt o alternativa sanatoasa fara gluten si cu mult mai putini carbohidrati decat oricare din pastele fainoase ce provin din cereale. Sunt ideale si pentru diete, ingredientul principal este faina de linte rosie.
Daca va spun ca aceste paste minunate si sanatoase le gasiti pe site la pretul de 20.99 , paghet de 300 de grame, ma credeti? Intrati pe site-ul celor de la Alegebio.ro si va veti convinge.


Acum in incheiere vreau sa va dau un sfat: Consumati cat mai multe produse sanatoase. Viata sanatoasa este cel mai important lucru de care trebuie sa tinem cont.

Niciun comentariu: