miercuri, aprilie 10, 2013

Robinete in mediul online.

Cand vine vorba de robinete industriale, eu unul nu stiu decat un singur nume din aceasta nisa, din mediul online. Este vorba de Regent srl, din Bacau al caror site scregent.ro, l-am descoperit de curand, in navigarile mele pe internet. Din ce am citit ( nu sunt un cunoscator, dar ma informez), in vizita mea pe acel site, Regent srl, este o firma cu capital integral romanesc, din Bacau, fondata in anul 1997. Ei sunt cei care au toata gama de robineti industriali, armaturi din fonta si otel care sunt folosite la retelele de gaze, apa, termoficare....Tot aici puteti gasi si hidranti subterani...Pe langa comercializarea, dansii asigura la solicitarea cumparatorului, fireste, consultanta tehnica pentru a implementa un proiect, daca aveti asa ceva...
Stiu, ca acum in Romania sunt in desfasurare foarte multe lucrari de extindere a retelelor de apa, canalizare, gaze si daca cautati cele mai bune robinete de siguranta aici le poti gasi. Sunt, probabil multe firme in tara noastra care produc si comercializeaza produse identice, dar cei de la Regent srl se diferentiaza prin calitatea produselor, prin facilitatile pe care le pune la dispozitia beneficiarului - o gama mare de accesorii gen: suruburi, piulite, flanse toate fiind necesare pentru montarea oricarui tip de robineti industriali...Deci, nu mai ai nevoie sa contactezi o alta firma pentru accesorii, dupa ce achizitionezi robineti pentru lucrararea pe care o efectuezi si astfel economisesti timp si bani...
De asemenea poti purta negocieri cu firma pentru a obtine preturi mai bune, daca cantitatea pe care o comanzi este mai mare...
Sincer, eu am avut o mica surpriza placuta, de altfel, cand am descoperit aceasta firma cu capital integral romanesc care a rezistat in piata din 1997. deci, au trecut peste crizele economice si peste uneori, concurenta neloiala, datorita, zic eu : profesionalismului, flexibilitati si a deschideri la nou...Caci, altfel nu cred ca ar fi rezistat...
Deci, e un lucru imbucurator pentru mine sa descopar astfel de firme care vin si in mediul online....





Niciun comentariu: