duminică, februarie 09, 2014

Klaus Iohannis, la guvern

Da, in opinia mea, cred ca e bine, desi nu stiu daca toti se vor putea alinia rigorii germane… In alta ordine de idei, cred ca argumentul “fara sa fi fost o secunda membru inainte”, pe care l-am auzit spusa de multi, nu doar de jurnalisti, mi se pare ca n-ar trebui sa existe.Ce-as face eu daca in clasa mea ar veni un elev foarte bun, din alta scoala? L-as promova, pe merite indiscutabile, desi este nou venit, sau as da prioritate celor vechi in clasa?
Cred ca peste tot, nu doar in acest caz, ar trebui sa primeze meritocratia. Chiar daca n-a fost membru, poate aduce servicii partidului respectiv, oricare ar fi el, tocmai prin competenta, meritele recunoscute si atasamentul. Si, poate si un plus de obiectivitate. Uneori a fi membru vechi de partid duce la partizanate inutile si la un soi de talibanism, total neproductive: “sa fie al nostru, ca-i de mult timp aici, nu conteaza ca n-a demonstrat nimic pana acum…”
In privinta lui Nicolaescu...la Finante, am mari retineri...in opinia mea e un soldat de partid care executa ordinele si...cam atat..

Niciun comentariu: