sâmbătă, ianuarie 16, 2016

Variante online pentru reincarcarea telefonului

In ziua de azi internetul ofera tot felul de solutii pentru nevoile de zi cu zi! Ocupat din ce in ce mai mult cu jobul sau cu alte lucruri strict necesare de zi cu zi, de multe ori mi s-a intamplat sa constat ca nu mai aveam credit  pe telefonul meu mobil! Unde sa ma mai duc noapte sa-mi incarc telefonul cu un credit!
Nu stiu cum ati reactiona voi intr-o asemenea situatie, dar eu unul a trebuit de fiecare data sa ma scuz pe la amici, prieteni, etc, pentru faptul ca am intarziat sa ii sun sau sa le dau vreun mesaj urgent.

Intr-o zi, o amica enervata probabil ca nu am putut raspunde la mesajele ei, mi-a lasat un mesaj pe reteaua de socializare facebook, cu acest link: http://www.re-incarcare.ro/cosmote. Noroc cu site-urile astea de socializare, veti zice!:) Dar, problema de data aceasta nu consta in faptul ca uitasem din nou sa imi reincarc cartela ci o schimbasem! Renuntasem la cea de la Cosmote in favoarea Vodafone.
Si, mai e o chestie, de cand am descoperit site-ul pe care amica, de care v-am zis, mi l-a trimis, incarcarea o fac simplu dand un click aici. Si, uite cum internetul ma ajuta sa nu mai raman fara credit pe telefon.

Sper ca v-am convins si pe voi sa apelati la acest site si astept, de asemenea, parerile voastre
Si, inca o chestie, daca sunteti incepatori, nu ati mai facut niciodata lucrul asta, pasi pentru reincarcarea unei cartele telefonice, in online ii gasiti: pe site-ul Re-incarcare.ro, si va spun eu ca sunt simpli!
Nu inchei articolul fara sa va reamnintesc nebunia ce cuprinsese a noastra presa, care aproape in intregimea ei s-a tabloidizat, atunci cand s-a anuntat cumpararea cartelor prepay doar cu buletinul. Va aduceti aminte titlurile: "Ultima bruma de democratie a disparut", "Suntem un stat politienesc", "Serviciile secrete ne conduc". Si, acum vine intrebarea, voi ce mai stiti de chestia asta? Eu cand am luat ultima cartela, nu mi-a cerut nimeni buletinul.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Cred ca a cazut aceea lege, ordonanta sau ce era...chir n-am mai auzit...