sâmbătă, iunie 21, 2014

Sper sa inteleaga si italienii

Sper sa inteleaga si italienii , acest proverb:
“Mai repede trece o camila prin urechile acului,decat sa intre un carcotas in imparatia cerului”

Sa nu credeti ca nu stiu aceasta propozitie,dar am modificat putin pentru a a scrie aceste randuri.Profilul meu de facebook este locul unde imi impartasesc gandurile.De-a lungul timpului am marcat in divese moduri,poze sau filmari,oameni si fapte care mi-au placut sau mi-au displacut,asta in functie de sentimentele pe care eu le-am trait.
Am prieteni, care imi umplu inima de bucurie si satisfactie,ca uneori nu gasesc imaginile sau cuvintele sa va fac partasi la ce simt eu.Faptele bune ale unor oameni sunt marcate tocmai pentru faptul ca nu ascund interese,nici politice nici de imagine, si ca nu se fac doar de Paste si Craciun ci de fiecare data cand e nevoie.

Faptele cu adevarat bune si fara vreun interes s-au revazut pe wall la mine.Nu vreau sa credeti ca politicienii si patronii de firme nu fac fapte bune,sau ca le fac ascunzand in spatele lor interese.si nu se pune problema ca nu as sti de unele dintre aceste fapte bune,dar tocmai pentru a nu lasa impresia ca promovez pe cineva nu am amintit de ele,decat in treacat .Dincolo de bucuriile aduse copiilor de persoane care sunt majore si care si-au creat deja o situatie materiala,mai exista si faptele de exceptie ale unor copii pe care eu ii am alaturi de fiecare data :Daniel Ionut Musat(10 ani),Ramona Ceausescu(17 ani)David Ivan(8 ani)si nu ultima ci cea mai de nadejede Flori Ivan(17 ani).V-am spus de acesti copii ca sa intelegeti ca nu banii sunt importanti pentru a face bucurii,ci implicarea si putin suflet.Deci carcotasii care judecati gresit spunand “fac pentru ca au bani”,gresiti.....fac pentru ca vor sa ajute si ca dincolo de cadouri ,daruiesc suflet.Respectul meu pentru toti prietenii mei care ajuta din suflet,si mai ales pentru parintii copiilor care si-au dat jucariile favorite si isi sacrifica timpul lor liber pentru a fi alaturi de cei care au nevoie de sprijin si dragoste.Nu valoarea a ceea ce se ofera e importanta ci modul firesc in care o fac unii oameni,punand ceva din sufletullor alaturi de daruri.Invatati sa daruiti suflet ,el da valoarea darurilor

Niciun comentariu: