sâmbătă, martie 05, 2016

Internetul, sursa de informare


Stimati internauti, aici si aiurea se configureaza o noua lume, lumea in care eu, tu, el, ea, incercam sa suplinim realul printr o permanenta activitate virtuala. Pe internet siguranta distantei iti , ne, confera uneori sansa de a fi noi, fara a oferi posibilitatea celui din preajma cu care comunicam, sa ne deranjeze fizic.
Si uite asa am ajuns incet dar sigur ,la umbra unei false sigurante sclavii internetului.Majoritatea si au postat fotografiile intime,cu familiile ,prietenii,casele,dormitoarele ,masinile..,nu este bine,nu este deloc sigur..dar ...cine sa mai opreasca acum setea de comunicare?.Paradoxal motivatiile unor astfel de activitati au logica celui care face profit din ele,iata cum singuri ajungem sa ne inmagazinam intr o baza de date mondiala, de unde cei care trebuie se incarca cu informatii utile.Imi ve ti spune ca sunt tampit,ca va si intalniti cei de pe aici...,deja zambesc ,stiu ca va intalniti dar nu va lipsesc din preajma ,,aifoanele", pe care nu ezitati sa le folositi chiar si asa intre voi , pentru a mai arunca un gand sau o barfa in fereastra virtuala. Clar in tampenia mea doresc o cenzura adusa comunicatiilor virtuale.., internetul trebuie sa ramana doar o sursa de informare si atat.Viitorul devine robotizat , va ve ti atinge doar cipurile..,urasc robotii moderni..., care mi fura viata.

Niciun comentariu: