duminică, aprilie 10, 2016

Vise pentru o vacanta la Roma

Vise pentru o vacanta la Roma

La noi si ma refer, in Romania, avem parte de o vacanta o data la un an de munca (poate), si asta ne face sa cautam de fiecare data ofertele turistice cele mai avantajoase cu bilete de avion cele mai ieftine ( exemplu:  bilete de avion Bucuresti Roma la Jinfotours.ro ). Ca o paranteza! In America, iti poti permite ca, dupa trei luni de munca, sa-ti alegi luxul unei vacante speciale! Stiu asta de la o veche cunostinta de a mea!.


Ei bine ma gandeam eu in urma cu ceva vrema la o oferta de croaziera 2016! Vreo, doua-trei saptamani in care sa fiu lipsit de grija, avand un singur obiectiv, distractia, scopul fiind acela de a-mi incarca bateriile pentru lunile ce vor urma. Pentru mine ar fi prima vacanta de genul acesta, si ma gandeam sa profit la maxim!

Roma, destinatie de vis

Si, daca tot sunt la capitol vise pentru vacanta o destinatie de neuitat ar fi ROMA. Pentru ca este un oras cu o istorie indelungata, cu obiective turistice importante. Columna lui Traian si Colosseumul sunt doua din cele mai vizitate obiective turistice din Roma.

Roma avand o clima de tip mediteranean, poate fi vizitat in orice anotimp al anului. Iar eu imi doresc sa vizitez acest oras. In Italia am mai fost, dar nu in aceasta locatie, atat de frumoasa.

Una peste alta, ofertele sunt din ce in ce mai variate, conditiile sunt cele mai bune, iar decizia finala, desigur, apartine fiecaruia dintre noi, indiferent daca e vorba de un sfarsit de saptamana in tara sau o vacanta prin strainatate, importante sunt, cred eu, amintirile placute cu care ramanem si iesitul din cotidianul stresant, atat de necesar oricui.
V-as mai zice eu multe despre vacanta pe care mi-o doresc dar ma grabesc ca e un soare atat de placut afara si mai bine ies un pic pe faleza Dunarii, la o plimbare si o gura de aer proaspat de primavara:)

Acum, as vrea sa stiu, voi la ce vacanta visati, pentru anul acesta? Si de unde achizitionati bilete de avion ieftine?

PS, Eu am gasit pe www.jinfotours.ro, cele mai ieftine bilete!




Niciun comentariu: