vineri, martie 08, 2013

Colecţia primăvară-vară 2013

Azi, intrând pe facebook, am văzut ceva foarte interesant! Şi, cum v-am obişnuit, vreau să-mi spuneţi dacă vouă vă plac aceşti pantofi din colecţia de primăvară-vară, lansată şi prezentă pe site-ul leofex.ro Sincer să fiu mie îmi plac tare mult, habar n-am dacă sunt profi sau în trend cu moda, cică sunt din colecţia primăvară-vară 2013 şi ar cam fi. Deci, îmi plac pentru că sunt uşori şi cum eu iau zilnic oraşul la pas, pe ăştia nu-s nevoit să-i trag după mine. Şi să mă şi destăinui un picuţ, eu prefer simplitatea şi ăştia, adică pantofii, respectă acest criteriu. Citeam in presa o stire, cum ca o actrita(Daniela Nane) a ajuns desculta pe scena. Invitata la "Gala femeilor de succes", intr-un hotel de lux din Bucuresti, aceasta si-a pierdut pantoful inainte de a urca scarile. Fosta Miss Romania s-a dat cativa pasi inapoi, s-a aplecat, si-a recuperat pantoful drept si si l-a pus in picior in aplauzele celor din sala. Intrebarea era: Oare actrita avea pantofii prea mari? Raspunsul meu, facea parte din regia galei respective...Deci, nu cred ca iti cumperi pantofi fara sa-i probezi, sa-ti fie confortabili, sa nu te stranga, dar nici sa "inoti" in ei...sa-i "pierzi" pe drum

Niciun comentariu: