vineri, martie 08, 2013

Investitia mea!

Sa nu ma întelegeti gresit. Sunt mai multe tipuri de ciobani.Ca-n balada Miorita. Adica Ungureanu si Basceanu sunt axati pe absorbtia fondurilor structurale si vor sa-i dea în cap lu' ala Ponteanu si sa-i ciordească oile bucălate...Ungureanu e baciul simplu pe care l-am întalnit si eu pe plaiurile bunicilor. El iubeste luxul, rutina zilnica, mirosurile fine care îl inconjoara, stie si-ti povesteste despre toate, dă binețe si primavara mai duce în brate cate un miel pe care te lasa sa-l tii si tu si sa te îmbeti cu mirosul de viață proaspata pe care nu-l uiti niciodata Mielul este ofranda pregatita pentru tata Merkel! Care sunt sansele ca în zilele noastre sa dai peste baciul Basceanu ? Foarte mici. Odată am investit în OI! Exact. In oi de-astea care behăie , miros a balenciaga , dau lapte si au inel rosu în ureche. Vreo 1500 de euro, mult pentru mine, atunci (si acum de fapt pentru ca e foarte greu sa economisesti) . Am sucit si-am rasucit oferta pe toate partile. La recomandarea cuiva am intalnit un cioban care-avea o turma destul de frumusică . Vreo 300 de oi ca-n poveste, rafturi pline cu cascaval (de-ala cu lactoza), o nevasta si vreo doo țiitoare care-i mulgeau mioritele , framântau branza si-i deprimau nevasta . Mi-a explicat omul că investitia e profitabila, mi-a si spus cate dintre oile cumparate or sa fete în primavara si cate or ramană sterpe, cat lapte da fiecare , cum o sa le botezam si alte alea. Am calculat atunci pe caiet cat n-am făcut-o în clasa a cincea si a sasea la un loc. Pan la urmă am semnat un contract cu martori scris de mana si m-am alăturat prostilor care l-au ajutat pe baci sa-si plăteasca datoriile si să duc-o viată dezmățată prin cazinourile județului . Bineînteles ca mi-am vazut oile, apoi si mielutii , m-am pozat cu ele, că ciobanul ăsta nu putea sa-mi dea în cap si să mă îngroape în spatele stânii din simplu motiv ca pe-atunci aveam doi iubiți si m-ar fi cautat amândoi ca nebunii. O vreme -mai exact 5 luni am si primit cate 100 de roni pe luna *cam jumate mă costau apelurile catre el prin care ii aminteam să plătească

Niciun comentariu: