miercuri, septembrie 11, 2013

Am fost si eu...

Moartea unui copil atacat de câinii comunitari a scos mii de bucureștenii în stradă. Am fost si eu pe lângă protestatarii care au cerut autoritatilor legi pentru siguranța familiilor lor. Azi, ma sigure vor fi străzile şi parcurile, după adoptarea legii de eutanasiere a maidanezilor, o lege care, pentru Ionuț Anghel vine prea târziu.

Am fost la Râmnicu Vâlcea alâturi de românii care trăiesc în umbra combinatului chimic Oltchim. A celor care au ajuns să trăiască, hărţuiţi de bănci, cu grijă zilei de mâine. Începând cu această seara, îți spunem povestea copiilor care vor începe şcoala fără hăinuţe şi fără rechizite, copiii angajatilor de la Oltchim, cei care nu au bani de rate sau pentru mâncare dar lucrează 12 ore pe zi în speranța unui viitor mai bun pentru copiii lor.

Un comentariu:

Anonim spunea...

si tu?