joi, septembrie 12, 2013

Hai, sa va recomand din blogosfera!

Hai, sa va recomand articole si bloguri din blogosfera romaneasca. Nu prea am acest obicei, dar in ultima vreme am vazut ca e la moda, printre bloggeri sa se faca recomandari.
Asadar, incep prin a va invita sa cititi si sa va documentati in legatura cu - Avocati buni Bucuresti- ANRP Bucuresti. ANRP dosare. Plati ANRP


A doua recomandare este legata de prima: Cabinet avocat, avocat Bucureşti Titu Eugen. E bine sa stiti cate ceva despre avocatii buni din Romania. E o epigrama pe care eu am gasito pe un site si suna cam asa:
"E un om integru,
Face din alb negru
Şi dac-o întoarce,
Alb din negru face!"


Si, daca tot suntem la acest capitol, justitie, zic ca-i bine sa va aruncati un ochi si pe aici...in viata nu strica niciodata o informatie in plus. Nu se stie cand vom avea nevoie: Baroul Bucuresti. Angajare avocat pentru coordonarea Biroului de sesizari.



Un articol mai vechi pe care l-am descoperit acum in Evenimentul zilei, dar care cred ca merita citit, in contextul in care echipa noastra de fotbal urmeaza sa dispute meciurile din grupa: Steaua va fi aparata la UEFA de un avocat celebru, care i-a reprezentat peHagi, Mutu si Mourinho!-Fotbal

Niciun comentariu: