joi, octombrie 30, 2014

Scriu, deci spun

Va spun ca sa stiti, scriu advertoriale! Nu imi este rusine sa spun asta! Este un mod legal de a face bani! De ce sa-mi fie rusine, pai ce fac afaceri paguboase cu statul, e o munca in privat suta la suta!!
Deci, am scris si voi mai scrie pe blogurile mele advertoriale...
 Intotdeauna am fost platit, la pretul pietei... se stie, per articol, numar de cuvinte, tema, link inclus, chestii din acelea...Stiu ca lui nenea Google nu-i plac linkurile dofollow le prefera si le recomanda pe cele nofollow,. dar asta-i viata...e loc pentru toata lumea in publicitate. Asta-i vorba mea!

Bun, scriu, dar nu scriu niciodata si mi-am promis asta atunci cand m-am apucat (ce a trecut vremea), ca nu voi scrie niciodata pozitiv in vreo campanie despre prostitutie si consumul de substante interzise. Da, exista si astfel de campanii publicitare, daca nu stiati va spui eu ca-s "batran deja" in aceasta nisa de publicitate! Aaaa...ca-i la moda acum ecologismul, n-am campanie de la Rosia Montana! Asa, pur si simplu nu-i nici pro, nici contra! ...si, mai bine ca de obicei nu refuzam si nu stiam pe ce baricada m-as fi asezat:)
Acum sa va prezint si-o platforma...noua: articole sponsorizate, zic eu ca voi lucra cu ei!
Acum, cateva aspecte pozitive:
- ca blogurile sunt acceptate si asadar, inscrise destul de repede;
- ca blogurile pentru a fi admise trebuie sa aiba un pic de vechime in blogosfera;
- ca inainte sa fie acceptat, blogul este atent verificat, iar daca un blog contine multe advertoriale s-ar putea sa fie refuzat
- ca advertorialele in acest moment sunt cateva, fiind o platforma la inceput de drum, au preturile mai mari decat pe alte platforme similare.
- ca plata se face prin paypal. 

O sa subliniez si aspectele negative, pe care sper ca administratorul sa le inteleaga si sa le rezolve, deoarece e o concurenta acerba, intre platforme

- deocamdata nu se accepta si plata prin transfer bancar...stiu, multi bloogeri cu experienta care ocolesc sistemul paypal...si, in consecinta evita o platforma care nu-i ofera ca modalitate de plata prin transfer bancar. Dar, eu sunt optimist si cred ca vor rezolva aceasta problema administratorii platformei. Ca concurenta a devenit si la noi acerba:)

- pantru plata trebuie sa existe o data lunara in care se fac platile; momentan nu exista INFORMATII legate de transferul sumei acumulate. Si, iarasi spun: bloggeri ocolesc lipsa de informatie. 

Sunt doua aspecte pe care bloggeri (si, am multi colegi in aceasta nisa) le iau in calcul cand scriu un articol...Vrea sa stie cand isi primeste banii.


Cum am mai spus este o platforma noua si, subliniind aceste aspecte, sper ca administratorul va lua masurile necesare.

Niciun comentariu: