miercuri, noiembrie 20, 2013

Black Friday, Tablete. Vezi ce oferte am gasit.

Ca noua romanilor ne plac promotiile, cred ca acesta este un fapt deja cunoscut. De putina vremea Vinerea Neagra sau Black-Friday, acest concept, a prins si la noi. Sarbatoare asta ne vine ca o manusa. Cu siguranta, va fi o zi pentru "vanatorii "de reduceri.
Black Friday, ziua cu cele mai mari reduceri, are loc anul acesta si in mediul online romanesc. Normal, nu?!! Vinerea Neagra, vine cu reduceri, din ceea ce eu am vazut, pe net, intre 30 si 90%. Ca sa profitati cu toti de aceasta ocazie, iata v-am atasat o lista de magazine, gasita pe: Efin.ro , care si-au anuntat prezenta la acest eveniment, de pe 29 noiembrie. Sa speram ca anul acesta, problema ivita in anul 2012 si de care s-a plans multa lume -numarul mare de accesari care a dus la caderea unor site-uri, va fi rezolvata .Si, sa nu uitati, perioada de reducerii, anul trecut a inceput la 5 dimineata si s-a incheiat la miezul noptii. Anul acesta nu am gasit programul, dar se va anunta, fireste!
Informatiile de ultima ora, cu lista magazinelor din online care isi anunta prezenta la acest eveniment, Black Friday, arata succesul pe care l-a avut anul trecut acest concept. Succesul unora i-a deteminat si pe altii, incluzandu-i aici si pe cei din mediul online, sa-si extinda anul acesta ofertele de la incaltaminte, imbracaminte si electrocasnice, pana la alimente si chiar carti. Febra reucerilor a prins foarte bine si la noi si pentru ca sarbatorile de iarna se aproprie, chiar daca vremea e inca, de inceput de toamna, aceasta explozie de preturi mici din Vinerea Neagra( Black Friday), poate fi o ocazie de a cumpara cadouri pentru cei dragi!
Eu sunt pregatit ! Prima comanda voi incerca s-o fac: pe Melarox.ro . Din punctul meu de vedere au cele mai tentante oferte la tablete. Si, da ati ghicit intentionez sa achizitionez una si daca-i la oferta, o fac cu mare placere!
Aceasta tableta va fi un cadou pe care il voi pune sub bradul de Craciun unei persoane dragi mie. Sper sa fie o surpriza placuta, deoarece stiu ca-si doreste acest gadget!
Cu un singur aspect va mai retin, cele mai multe reduceri eu le-am gasit la electronice si electrocasnice. Voi?
Din blogosfera romaneasca va doresc o zi frumoasa si, sa aveti spor la cumparaturi online!



Niciun comentariu: