sâmbătă, ianuarie 17, 2015

Pentru o zi speciala, cadoul LaFemmeCoquette

Cand daruiesti o bijuterie, acest gest poate avea multiple semnificaţii. Eu, unul nu ma simt prea confortabil atunci cand primesc astfel de cadouri, adica bijuterii. In viata mea au fost situatii in care chiar le-am refuzat. Recunosc, faptul acesta nu-i o rusine!! Si, nici nu-i o gluma! Dar, asta nu ma impiedica sa scriu despre ce mi-ar placea sa-mi cumpar sau sa daruiesc. Asa consider eu, ca este mai bine sa-mi aleg singur ceea ce imi place, ce mi se potriveste si ce voi purta cu multa placere. Si, fireste tot singur aleg ce sa daruiesc(ideea acestui articol a aparut dupa ce am vazut pagina de facebook a celor de la LaFemmeCoquette , bijuteriile )!
Brosa si pandativ din argint Camee
 Daca as fi pus in situatia de a alege bijuteri placate cu aur sau bijuterii de argint, as inclina spre cele de argint, pentru ca imi par mai elegante, mai stilate. Intr-un cuvant sunt frumoase. Asta pentru ca banuiesc ca multi dintre voi, m-ati intreba: De ce? Am sa incerc, asa pe scurt sa va raspund!









sursa imagine bijuterii: LaFemmeCoquette

Pentru ca cele pe care eu le-am vazut, ca cea din prima fotografie pe care am atasat-o la acest articol ( Brosa cu pandativ din argint Camee) sunt elegante, sunt mai ieftine decat cele din aur si pentru ca vorba acea vorba din popor: “gestul conteaza”. Pentru situatii speciale, ca se apropie Ziua Indragostitilor sau ma rog Valentine's Day, deci atunci cand trebuie sa daruiesti ceva unei persoane dragi, pentru ca este un eveniment in viata ei sau cum e cazul de fata, zic ca-i bine sa alegi o bijuterie din argint.  Si, am o experienta in a alege, dupa cum vedeti si in ce-a de a doua fotografie pe care v-am atasat-o….cercei din argint cu lacrima de topaz Este un cadou pe care il poti oferi cu drag unei persoane dragi si poti fi sigur ca il va purta cu drag.


Si, va mai dau cateva informatii, utile! Argintul si aurul dupa o perioada de crestere, incepand cu luna ianurie, a inregistrat scaderi constante, adica s-a ieftenit in medie cu 5%…asta nu inseamna ca el nu este valoros.
Un alt lucru important. Argintul si aurul raman cele mai apreciate cadouri pe car le putem face persoanelor dragi, indiferent de evenimentul care are loc in viata respectivei persoane. Nu cred ca exista doamna sau domnisoara care sa nu aprecieze o bijuterie din argint.
Bratara din argint cu broscute testoase


Bratarile lucrate din argint reprezinta niste accesorii care aduc intotdeauna un strop de prospetime si, dau o nota de eleganta oricarei tinute pe care o doamna sau domnisoara o va purta. Acest accesoriu, cel din ce-a de-a treia fotografie atasata, se potriveste perfect atat pentru o rochie eleganta dar si atunci cand persoana care o va purta alege o tinuta sport!

In magazinul online al celor de la LaFemmeCoquette gasiti foarte multe bijuterii din argint. Va invit sa vedeti si colectia de modele coliere argint .Poate va place ceva, pentru persoana draga voua.
 Ca sa concluzionez : o bijuterie din argint poate fi o alegere perfecta si acum, cand suntem cuprinsi de spititul Sarbatori Indragostitilor.  Poate sa fie, asadar, o surpriza placuta persoanei dragi tie!!
Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti parte de ce-a mai minunata zi a indragostitilor , ca tot se apropie si am adus aminte de ea in acest articol.
PS. 1.Daca alegeti sa cumparati de pe acest site, este bine sa stiti ca livrarea se face in 24h!
       2. daca aveti timp va invit sa vizitati si site-ul ele.ro

Niciun comentariu: