miercuri, ianuarie 29, 2014

Viata un Vis sau o Iluzie (2)

Viata un vis sau o iluzie

Depre acest subiect am mai scris, acum nu fac decat sa complectez cu cateva randuri postarea de aici
Asadar, am plecat de la ideea spusa de ideologia crestina, care, prin ''intoarcerea celuilalt obraz'', vrea sa ne invete ca, trebuie sa mai dam o sansa celui/celei care ne-a gresit.iar intrebarea care se naste din asta, se datoreaza tot unei idei nascocite de cei care au scris ideologia crestina, care spune ca unui suflet i se acorda numai O Singura Sansa de A Traii in trup de om, din acesta cauza, crestinii nu sunt deacord cu ideea Reincarnarii. Nici macar teoretic nu pot accepta o astfel de idee, de cum practic. Din moment ce tu ca om, sti ca trebuie sa mai dai, cel putin inca o sansa celui care iti greseste, Intrebarea-Intrebarilor:
-Oare, Dumnezeu sa nu mai acorde macar o singura sansa sufletului de a se reintoarce aici pe pamint??! Stiu, e o intrebare grea....

Daca esti un om rational, nici macar nu poti pune o astfel de problema, ci mai de graba te vei intreba si iti vei spune astfel:) in moment ce eu pot acord doua sanse aceleiasi greseli, sunt ferm convins ca si Divinitatea imi va acorda cel putin cu o sansa in plus, adica trei sanse, iar asta inseamna ca am mai fost cel putin inca odata aici pe pamant.Mult mai mult decit asta Inteleptii poporului evreu ne spun ca, de 2000 de ani nu au mai coborat suflete noi din ceruri!! Asta imi spune clar si concis ca am mai fost aici cel putin odata, posibil de doua ori, iar aceasta e ultima sansa a sufletului meu de a fi imbracat in trup omenesc.
-Ce inseamna aceasta imbracaminte-trup de om??
Inseamna dreptul la alegere, liberul arbitru, prin care imi pot ''cumpara'' Paradisul...sau pot cadea in partea opusa, numita, Iad sau una mult mai dureroasa numita Purgatoriu...

Niciun comentariu: