miercuri, august 27, 2014

Johannis "sase case"

Johannis "sase case" m-a facut sa-mi dau seama ca eu n-am prins cheia democratiei. Intre a investi in copii, in educatie si a investi in imobiliare, prezidentiabilul Johanis Verner Klaus a ales domeniul imobiliarelor. Cunoasteti voi pe cineva, un profesor, profesora, invatator sau invatatoare,  care a reusit sa-si cumpere 6 case din banii castigati din meditatii? Sase case din care doua dovedite cu hotarari judecatoresti (una definitiva) ca au fost retrocedate ILEGAL. Cine le-o fi retrocedat, de la PRIMARIA din SIBIU, mafiei imobilelor retrocedate din Sibiu? Ghici, ghicitoarea mea?


In realitatea romaneasca trei categorii de profesii au fost profanate de catre regimul Basescu in ultimii 10 ani: profesorii, medicii si judecatorii. Veti vedea un exemplu pentru fiecare dintre aceste meserii batjocorite de Presedinte pentru a intelege cat de gresita a fost abordarea basista.

Un amic fost membru al defunctului de acum PNL, imi spunea la aflarea vestii candidaturi nematului-sas, "Nu cred ca mai este vorba de nici o intrebare , din momentul in care a fost primar, cred ca trebue vazut perioada in care le-a cumparat  si, mai apoi inteles santajul la care e supus individul ce se vrea candidat din parte asa-zisei drepte romanesti..."

Ca si concluzie, a mea: Adevarul iese intotdeauna la lumina, e drept uneori poate fi prea tarziu, ca si in cazul Traian Basescu....Adica omul e votat, instalat pe functie si, nimeni nu mai poate face nimic...chiar daca e dovedit, ca fiind un hot de joasa speta...Are deja imunitate!!!

Un comentariu:

ella fairytale spunea...

Din munca cinstita nu ai cum sa iti faci atatea case. Nu stiu ce are Base cu profesorii, dar poate ar trebui sa isi aminteasca faptul ca ne-a luat ilegal marirea salariilor cu 50%...marire castigata in Istanta de altfel...Mai vrea si educatie...Cine l-o mai vota pe Basescu..imi e si groaza cine o sa iasa presedinte dupa el...la cate taieri au facut actualii de la conducere...