miercuri, august 27, 2014

Johannis "sase case"

Johannis "sase case" m-a facut sa-mi dau seama ca eu n-am prins cheia democratiei. Intre a investi in copii, in educatie si a investi in imobiliare, prezidentiabilul Johanis Verner Klaus a ales domeniul imobiliarelor. Cunoasteti voi pe cineva, un profesor, profesora, invatator sau invatatoare,  care a reusit sa-si cumpere 6 case din banii castigati din meditatii? Sase case din care doua dovedite cu hotarari judecatoresti (una definitiva) ca au fost retrocedate ILEGAL. Cine le-o fi retrocedat, de la PRIMARIA din SIBIU, mafiei imobilelor retrocedate din Sibiu? Ghici, ghicitoarea mea?


In realitatea romaneasca trei categorii de profesii au fost profanate de catre regimul Basescu in ultimii 10 ani: profesorii, medicii si judecatorii. Veti vedea un exemplu pentru fiecare dintre aceste meserii batjocorite de Presedinte pentru a intelege cat de gresita a fost abordarea basista.

Un amic fost membru al defunctului de acum PNL, imi spunea la aflarea vestii candidaturi nematului-sas, "Nu cred ca mai este vorba de nici o intrebare , din momentul in care a fost primar, cred ca trebue vazut perioada in care le-a cumparat  si, mai apoi inteles santajul la care e supus individul ce se vrea candidat din parte asa-zisei drepte romanesti..."

Ca si concluzie, a mea: Adevarul iese intotdeauna la lumina, e drept uneori poate fi prea tarziu, ca si in cazul Traian Basescu....Adica omul e votat, instalat pe functie si, nimeni nu mai poate face nimic...chiar daca e dovedit, ca fiind un hot de joasa speta...Are deja imunitate!!!

Un comentariu:

ellafairytale spunea...

Din munca cinstita nu ai cum sa iti faci atatea case. Nu stiu ce are Base cu profesorii, dar poate ar trebui sa isi aminteasca faptul ca ne-a luat ilegal marirea salariilor cu 50%...marire castigata in Istanta de altfel...Mai vrea si educatie...Cine l-o mai vota pe Basescu..imi e si groaza cine o sa iasa presedinte dupa el...la cate taieri au facut actualii de la conducere...