miercuri, decembrie 10, 2014

De la altii: Guvernarea liberalilor Blaga si Boc mi-a inchis toate usile

Sunt plecata de curand din tara in Irlanda de Nord, unde lucrez intr-un Care Home. Acum ma voi muta cu ajutorul lui Dumnezeu intr-un Nursing Home, adica ceva care sa cuprinda ingrijiri mai complexe. Am doua profesii la baza: asistent medical generalist si am lucrat in Romania 19 ani, de asemenea, Psiholog si Consilier in Psihoterapii Experientiale, acreditata de Colegiul Psihologilor din Romania si de SPER. Am venit aici (in Irlanda de Nord) pentru a putea intelege cum poate sa functioneze si ce standarde trebuie sa aiba un asemenea stabiliment de ingrijiri pentru cei in varsta , pentru cei cu dizabilitati pentru cei care prezinta vulnerabilitati si sunt in pericol de a fi abuzati.

Dupa un timp, nici eu nu stiu daca, sa ma intorc in tara mea si sa fac acelasi lucru pentru romanii mei. Dar, nici nu urmaresc sa ma stabilesc sub nici o forma aici, dar nici nu ma pot intoarce acum fara informatiile exacte de care am nevoie pentru a face acest lucru in Romania. Nu numai cei stabiliti aici cu familile sunt indreptatiti sa fie considerati buni romani, pentru ca si eu, care nu cred ca sunt un om de nimic, am venit in ,,pribegia asta'', tot pentru a aduce ceva bun in Romania. Si as putea spune ca tot politic am facut acest gest, pentru ca la usile la care am batut cu proiectele mele in mana, mi se tot spunea ca nu sunt fonduri pentru asa ceva.
Ei acum, am sa vin eu gata invatata si formata si ma voi duce pana-n panzele albe si pentru ajutor banesc, pentru a deschide un Hospice in Romania, de care sa beneficieze toti amaratii sortii peste care a dat blestemul vre-unei boli sau le-a luat Dumnezeu mintile in vre-un fel.
Nu ma consider nici diaspora, nici emigranta, ci ma consider un om cu spirit liber si care vrea sa aduca ceva nou.Si inca ceva nici n-am fost la vot ca nici nu aveam unde aici si chiar daca aveam unde sa ma duc tot nu ma duceam, pentru ca nici pe un asertiv al marei Germanii n-am vrut sa-l votez, si nici pe Blaga si Boc a carui guvernare mi-a inchis toate usile in nas prin trepadusii de la nivel local si central.

                                                                                           
sursa: Andree.Ioana

Niciun comentariu: