joi, decembrie 11, 2014

Erfi.ro- magazin online pentru copii si mamici

Azi, in navigarile mele prin online-ul romanesc am descoperit un magazin online, erfi.ro, al carui design m-a surprins placut inca de la primul click. Culorile sunt placute. Deci, nu avem un site de tip curcubeu. Navigarea este foarte usoara. Nu exista timpi de asteptare. Produsele sunt destinate copiilor si mamicilor.
Asadar, avem de a face cu un magazin online destinatul copiilor si mamicilor cu produse pentru copii (gen: carucior sau trusou ).
Minunatul magazin, pe care am avut placere sa navighez, are produsele asezate pe categorii de produse.
In opinia mea, azi nu imi pot imagina ca o sociatate comerciala sa nu aiba un site de prezentare sau magazin online. Pentru mine, magazinul online este o componenta a vietii.

Vanzarile din online sunt in crestere de la an la an. De aceea nu ma surprinde aparitia de noi magazine online, cum este si cel descoperit azi.
Pentru utilizatorii de internet magazinele online sunt solutia ideala, deoarece 24 de ore din 24, se pot face comenzi. In online magazinele nu se inchid niciodata, comenzile facandu-se la orice ora.

In mai toate magazinele online metodele de plata si livrare sunt asemantoare, cu mici excepti de la magazin la magazin.

Acum strict legat de magazinul erfi.ro. metodele de plata sunt diversificate. Ai optiunea: plata la livrare, plata online cu cardul sau plata in rate...pentru detalii intrati pe site.
Livrarea produsului sau a produselor pentru Bucuresti este gratuita.
Tot in acest magazin gasim accesori necesare pentru un automobil, atunci cand ocupantul scaunului din spate este un copil(  gen: inaltator auto).

Nu inchei fara sa mentionez un aspect important, din punctul meu de vedere.Orice magazin din online care isi respecta clienti, da posibilitatea acestora sa returneze un produs, daca acesta nu corespunde. Fie marimea, culoarea, calitatea, etc, nu sunt conforme cu comanda facuta. De aceea sfatul meu este ca atunci cand alegeti un magazin online, sa verificati daca exista aceasta posibilitate, de returnare a unui produs.

Niciun comentariu: