joi, februarie 26, 2015

Recomand site-ul zilesinopti.ro

Am cam tras chiulul in ultima vreme si nu ma refer la faptul ca as fi neglijat acest blog. Nu! Ba din contra, nu a fost zi sa nu fac una sau doua postari. Eu, ma refer la rubrica saptamanala de recomandari, pe care am neglijat-o in ultima vreme. Dar, azi va voi recomanda un site: www.zilesinopti.ro. Vin asadar cu o super -recomandare.
Am tras un pic cu ochiul pe site si mi-am dat seama ca este de fapt un agregator gigantic unde poti gasi cinematografe, restaurante, diverse evenimente din Bucuresti si marile orase din Romania. Aveti link-ul mai sus, intrati si vedeti daca orasul vostru este prezent pe acest site.













Acum, locuiesc in Bucuresti si prietenei mele nu ii place gatitul. Pai, ce facem intr-o seara, cand ne este foame? Simplu.Caut adrese de restaurante in Bucuresti, pe site-ul de care v-am zis, aleg cea mai apropiata locatie si am rezolvat problema, din fata calculatorului. Nu mai sunt nevoit sa sun un prieten care sa imi recomande un restaurant. Si poate prietenul meu nu a fost multumit si va trebui sa sun pe altcineva. Normal! Fiecare cu gusturile lui.

Tot pe acest site, poti sa gasesti un loc in care sa petreci un weekend placut. Si ma gandesc ca poti cauta filmul pe care doresti sa-l vezi, accesand categoria cu cinematografe in Bucuresti


Asadar, persoane ca mine care sunt mai tot timpul ocupate sau care au o prietena, ce nu stie sa gateasca, pot folosi cu incredere site-ul: www.zilesinopti.ro din online-ul romanesc.

Va spuneam ca am avut o anumita pauza in privinta recomandarilor, dar odata cu recomandarea acestui site sper sa ma revansez:)

Fotografia pe care am atasat-o nu este deloc aleasa la intamplare. Este vorba de un restaurant, 1001 nopti, cu specific libanez. Un coleg mi-a povestit despre rafinamentul bucatariei libaneze si sunt decis sa merg acolo.













Niciun comentariu: