duminică, mai 10, 2015

Respiră adânc

Lucrurile frumoase se întâmplă atunci când te detaşezi de tot cea înseamnă urât, rău şi negativ. Uneori, cel mai bun lucru pe care îl poţi face pentru tine este acela de a respira adânc şi de a avea încredere că totul va funcţiona aşa cum trebuie în final.

Cea mai mare frică a mea este, moartea!!! Am fost înconjurată în viața mea de foarte multă moarte, începând de la părinți până la rude și prieteni..., și din cauza fricii față de moarte nu am avut curajul să am copii până acum...
Am 37 de ani și mă gândesc, cum că ar trebui să am și eu un copil, cel puțin, dar îmi e foarte frică, din cauza durerii pricinuite, cândva și cumva... Îmi vin în minte multe :"de ce să fac copiii, dacă până la urmă tot se termină într-un fel? Pentru ce, pentru durerea acea pricinuita de sfârșit?... "poate primesc un ajutor, un sfat să îmi fac și eu curaj... Asta ținând cont că nu am curajul nici soțului meu să îi spun adevărul la ce gândesc!!

Niciun comentariu: