joi, mai 14, 2015

Toți vor reformă în educație

Din dezbaterea pe educație de la Cluj, ce-i drept, cu un eșantion, probabil, nereprezentativ, rezulta, printre altele, că toți vor reformă în educație si discuții publice pe tema asta. Imediat, însă, bag de seamă din graficul de interpretare, ca aia toți devin brusc foarte precauți și spun că schimbarea nu poate să vina așa, pur si simplu, din voința oamenilor de la catedră , a părinților sau a copiilor, ci doar în urma marilor cercetări de profil făcute de adevărații specialiști ai acestei țări .
Uite aici "cercetare de profil", pe care și portarul meu de la școală , i-o zice lui ăla de aduce ziarul, de dimineață :
- jumătate din țara asta pică Bacul si Capacitatea
- mai toți copiii din școli sunt plictisisti si obosiți
- avem programe îmbâcsite, tocilari sau golani, nimic la mijloc
- nu gândim , memoram
- toți copiii noștri care prind burse pe dincolo trebuie să reinvete să învețe
- la toate testele internaționale suntem pe ultimele locuri, la toate vârstele
Etc.
Eu din dezbaterea asta am înțeles că 90% vrea, la o adică, să se bage in seamă, să-și dea cu părerea, dar, când vine vorba să-și asume ceva, toti îi așteaptă mereu pe ăia mai deștepți .
Eu nu înțeleg ce au asteptat până acum ăia destepti!? Unde-s, că văd că portarul meu a trecut la treabă?!!

Un comentariu:

florentin spunea...

sa se revizuiasca...sa se schimbe pe ici, pe colo...dar in esenta sa ramana la fel