marți, octombrie 13, 2015

Scaune auto pentru copii

 In masina pe care fiecare din noi o avem, copii nostrii trebuie sa fie in siguranta, adica sa se afle in scaunul destinat special pentru ei (ca aceste scaune auto pentru copii)  si, montat desigur pe bancheta din spate. Mai exista o varianta cea a centurilor adaptate, dar cu siguiranta nu in bratele mamei sau cum am vazut eu, cu ceva vreme intre scaune! Cea de-a doua solutie-a centurilor, eu, unul nu o agreez mai ales atunci cand cel mic. are o varsta de pana la trei anisori.
La noi, de prea multe ori, dragostea parinteasca se manifesta tinand copilul pe locul din fata. O greseala imensa deoarece daca suntem victimele unei coliziuni, a unui accident, pe care nimeni nu si-l doreste, cel mic va fi proiectat “cat mai repede afara, prin parbriz”… suna un pic cam cinic ce-am zis, dar am vazut de multe ori parinti inconstienti care isi tin copii pe locul din fata, in drumurile pe care le-am facut prin tara!
Si, culmea, am vazut si-o mamica tanara profesoara cu un sot -un cunoscut om de afaceri, in orasul meu, care procedau asa.

Asadar, oameni cu banet, cu posibilitati pentru a-si cumpara un scaun auto pentru copii, dar micutul trebuia sa, presupun, invete de mic sa sofeze…
Nu stiu cati dintre dumneavoastra stiti, dar codul rutier, sanctioneaza pe acei conducatorii auto care nu transporta copiii cu centura de siguranta sau in scaunele speciale pentru copii, omologate si fixate pe locul din spate. Sanctiunile sunt destul de usturatoare, pentru cei care nu transporta copilul de pana la 3 ani, amenda ajungand pana la 450 de lei.

Acum, comparand strict amenda cu pretul unui scaun auto Inglesina, trageti singuri concluzia, eu doar adaug siguranta maxima in care se afla copilul in masina respectiva.
Si, nu inchei fara sa va mai spun ca pe site-ul cu pricina exista mai tot timpul reduceri consistente…PROMOTII, dar aruncatii voi un ochi pe site-ul CBMania, la aceasta categorie si va convingeti singuri…

PS. Daca veti achizitiona de pe site-ul mentionat puteti plati si in rate ( 4 rate) cu cardul Star BT , Card Avantaj sau Bonus Card, livrarea fiind facuta a doua zi.

Niciun comentariu: