luni, iunie 06, 2016

Nisipurile de aur!






Bulgaria. Nisipurile de aur




Cazare Nisipurile de Aur Bulgaria  este ceea ce multi dintre romanii cauta in aceasta perioada. Este vremea vacantelor si Bulgaria, Nisipurile de aur, este in continuare o destinatie ieftina.
Litoralul romanesc e in continuare scump. Litoralul romanesc continua sa fie neingrijit.
Litoralul bulgaresc continua sa surclaseseze al nostru litoral si ofertele agentiilor respective. 


Cand iti doresti sa iti faci o vacanta reusita, te gandesti si la bani si la conditiile pe care le vei gasi in locatia respectiva. In multe cazuri, banii nu sunt asa de multi, de aceea alegerea e una foarte atenta. 
Ne dorim, dupa un an greu de munca o vacanta linistita, fara prea multe batai de cap. Iar relaxarea trebuie sa fie primordiala.


Hoteluri Nisipurile de aur.


Anul acesta am in plan o vacanta. De aceea am cauta. pe net oferte de cazare nisipurile de aur. Mi-as dori sa am mai multe vacante, sa pot calatori, sa pot vizita locuri noi, dar in acest moment doar vara pot sa fac asta.
Daca v-ati facut planuri pentru o vacanda, dar nu ati ale inca locatia, va pot da o idee: Bulgaria. Hoteluri Nisipurile de aur, sunt cautate de foarte multi, iar ca si destinatie, este una frumoasa si mai ieftina. 

Bulgaria este tara unde isi fac vacantele foarte multi romani. Iar, din ceea ce m-am informat si nemtii apreciaza aceasta destinatie turistic. Un sejur in Bulgaria prin agentia de turism Tui-Travelcenter e chiar convenabila.


 Daca aveti un buget de cateva sute de euro, fiti sigur ca nu va fi o problema in a va petrece un sejur  frumos in Bulgaria. Sunt cateva zile in care te poti distr. In Bulgaria, o sa aveti o vacanta placuta.

Ar mai fi si o alta destinatie car mie imi place: Grecia o tara care merita si ea vizitata, iar preturile nu sunt  foarte mari, pot spune ca mi-ar conveni sa merg o saptamana in Grecia, pe litoralul grecesc. Chiar m-am uitat din curiozitate pe site-ul celor de la Tui-Travelcenter, daca mi-as fi putut planifica o vacanta, iar preturile nu-s deloc mari.

Sunt sigur ca multi romanii aleg ca destinatie: Bulgaria si Grecia. In Romania, din pacate e scump un sejur, o vacanta..Hotelurile practica niste tarife exagerate, pensiunile devin ceva mai convenabile, ca si pret. 
Daca as putea sa-mi aleg doua sau mai multe vacante, pe langa Nisipurile de aur, as mai alege si-o pensiune de la noi.


Despre Nisipurile de aur, va invit sa va informati si de pe wikipedia







Niciun comentariu: