luni, februarie 13, 2017

Cu o presa de baloti, salvam planeta

Cu o presa de baloti, salvam planeta

Daca as putea eu sa decid, in locul celor care ne conduc, as trece de la vorbe la fapte. De ce? Pentru ca aceste prese de baloti, trebuie sa-si faca treaba pentru care au fost proiectate si fabricate. Deseurile trebuiesc adunate si depozitate cu ajutorul respectivelor prese pentru baloti, apoi duse la fabricile de reciclare.
Nu ma cred salvatorul planetei, dar am vazut ca se vorbeste foarte mult despre resursele planetei, care sunt limitate si se face destul de putin, in privinta reciclarii. Atat cat a mai ramas din aceste resurse ale planetei, cred ca se pot folosi rational.


De ce am aceasta atitudine?

Am vazut saptamana trecuta, langa o patiserie, un cos plin de harti. Dupa o zi am trecut prin acelasi loc si cosul era tot acolo, dar hartiile se inmultisera si imprastiate peste tot. Asta inseamna ca firma de salubritate nu isi face treaba. Ce pretentii sa mai am de reciclare, in conditiile in care se ridica gunoiul nesortat. De presa pentru baloti, nici nu cred ca intra in discutie si, astfel, hartia care poate fi reciclata, ajunge la groapa de gunoi...Cand este ridicat gunoiul, din cosurile amplasate pe strada, desigur!

AWE COMPACTORS

Legat de acest subiect, am descoperit cu ajutorul internetului, firma AWE COMPACTORS, firma romaneasca ce activeaza pe piata din anul 2008 si ofera solutii pentru managementul deseurilor.

Echipamentele de compactare a deseurilor sunt aduse de la producatorul irlandez MACFAB si producatorul german Bergmann.

Oferta lor acopera intreaga gama de servicii pentru nevoile societatilor comerciale de salubritate din Romania; poate afla si firma de salubritate de la mine din oras.

AWE COMPACTORS, se mandreste cu faptul ca echipamentele lor sunt de calitate si foarte performante; m-as mandri si eu daca toate firmele din Romania, ar incepe o reciclare a deseurilor, pe bune.

Totusi, eu nu renunt la aceasta idee si poate prin popularizarea acestui articol, cei care decid, isi vor da seama ca planeta este in pericol si ea poate fi salvata, chiar si printr-un gest mic, cu o presa de baloti de la AWE COMPACTORS.

Din blogosfera romaneasca s-aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu: