sâmbătă, mai 23, 2020

Acceptam pana la finalul pandemiei de COVID-19 termoscanarea

Un cetatean a considerat ca este necesar sa ma faca "maimuțică care pune botul la propaganda oficială" atunci cand am spus ca nu este tocmai rau sa folosim masca de protectie in magazine sau sa acceptam pana la finalul pandemiei de COVID-19 termoscanarea la intrarea in magazine. Daca individul se oprea la faza cu maimutica il blocam si atat, insa mi-a tinut si o prelegere despre faptul ca azi termoscanarea si maine vaccinarea obligatorie pentru cipare.

In general imi exprim opiniile pe pagina proprie de Facebook. Evit sa-mi dau prea tare cu parerea la ideile altora si in special a celor care au idei putine si fixe, gen introducere in organism de cipuri de monitorizare in cadrul unui vaccin COVID-19. Eu spun ca aceasta teorie este o tampenie, dar nu ma bag in seama sa-i contrez pe cei care cred in ea. Fiecare cu cu ideile lui, dar pentru ca genialul care m-a facut maimutica, se crede la ani lumina din punct de vedere intelectual ii spun urmatoarele: "Mai draga Gogule, daca te duci in fata unei oglinzi, imbracat cu maieu sau fara, doar in "chilotei" si te intorci spre dreapta, o sa observi ca pe bratul tau drept este un semn. Mai Gogule, te asigur ca acel semn nu este o piscatura de tantar, este un vaccin care ti s-a facut la nastere. Deci, mai Gogule, daca cineva dorea sa-ti implanteze un cip o facea la nastere, atunci cand tu habar nu aveai pe ce lume esti." Cu asta din punctul meu de vedere am incheiat subiectul vaccin COVID-19, cu scopul de introducere de cipuri care sa ne controleze viata sau de introducere de ADN extraterestru, sau orice altceva.
Semnat, Fox Mulder alias "maimuțică care pune botul la propaganda oficială".

Niciun comentariu: