duminică, septembrie 13, 2020

Accesorii in bucatarie de la U-Buy

Accesorii in bucatarie de la U-Buy Mie imi place sa umblu mult prin magazine si sa ma uit. In special prin magazinele de electronice si electrocasnice. Merg foarte des prin mall-uri (si la vizionari de filme, dar nu numai) si p-acolo sigur exista astfel de magazine. Merg sa-mi arunc si eu un ochi, sa vad ce a mai aparut, sa ma mai uit la preturi.
Lucruri, de altfel obisnuite pentru multi dintre noi. Ok, sunt mai interesat de monitoare, laptop-uri, camere si alte alea. Electrocasnicele nu sunt pe lista mea, dar recunosc ca arunc o privire si p-acolo. Nu stiu cat de rentabil mai este sa cumperi dintr-un magazin clasic, dar mie-mi place sa vad produsele. Daca maine ma decid sa cumpar un laptop primul lucru pe care-l voi face este sa merg intr-un magazin clasic, sa-l vad, sa-l simt, sa-l butonez si abia apoi il voi cumpara. Sunt mai conservator, stiu. Dar asta-s eu.

Acum ceva ani am fost uimit sa vad ca in magazine se gasesc plite electrice foarte mici. Am fost mirat pentru ca aveam impresia ca alea sunt dedicate exclusiv celor care iubesc drumetiile cu cortul. In fond, ce ai putea sa faci acasa cu asa ceva?
Plita electrica Floria, 1 arzator, 1000 W, protectie supraincalzire
Surpriza: la unele case prinde al dracului de bine. La cele cu bucatrii moderne iti prinde al dracului de bine asa ceva. Nu m-am mirat deci cand am aflat ca exista un magazin online ce comercializeaza asa ceva, accesorii de bucatarie ca cele vazute de mine pe U-buy ar prinde bine in casa oricui: o pllta electrica, oale, tigai si si altele. Iar la chestiile scumpe brandul conteaza al dracului de mult. N-as risca sa dau foarte multi bani pe un produs despre care nu stiu nimic. Si la care nu am garantia calitatii.

Ok, cred ca aceste magazine online (u-buy.ro), ca cel pe care l-am vizitzt de curand, pe langa clientii principali, buticurile si carciumile au si clienti mai acatari, restaurantele de lux, dar si persoane fizice.

Din blogosfera romaneasca, o zi minunata s-aveti!

Niciun comentariu: