luni, septembrie 14, 2020

Recordnews- site de stiri

Recordnews- site de stiri Recordnews, un site interesant de stiri pe care il gasiti si voi accesand link-ul din articol. Si, da azi il vom analiza. este un review cum am mai realizat pe acest blog, dar din motive obiective, nu am mai facut in ultima vreme. Asadar, Recordnews- este un site cu informatii din politica, sanatate sau lifestyle. RecordNews.ro este un site de stiri online independent care isi propune sa fie echidistant. Accesand site-ul acesta nu mai suntem nevoiti sa ne deplasam in oras la un chiosc de ziare pentru a afla ce se mai intampla prin tara noastra. Dar, sa revenim la ale noastre. Deschiderea acestui site este usoara, pe o nisa foarte importanta: informatia cred ca unii dintre voi il accesati zilnic. La capitolul design Recordnews .ro arata foarte bine: pe categorii de stiri; Politica, Sanatate, Lifestyle sau Noutati. Este bine ca administratorul are datele de contact , vizibile. Stiu ca noi romanii avem tendinta de a da sfaturi. Eu, personal, consider asta o greseala, iar descoperirea acestui site imi intareste decizia de a nu da sfaturi. Vizitand Recordnews si navigand articolele cu informatii am realizat cat de important este sa fi la curent cu ce se intampla in tara si in lume. Revenind la site-ul propriu-zis, am descopeit ca nu exista deocamdata posibilitatea abonari la noutati, cu numele si adresa de email. La un simplu click distanta la categoria: politica, pagina s-a deschis cu o abundenta de informatii cu referire la evenimentele politice.. Nu pot sa inchei fara sa dau un mic sfat: e important sa existe posibilitatea abonari, mai ales ca vorbim de un site cu stiri. Din blogosfera romaneasca va doresc o zi frumoasa si-o toamna sanatoasa!

Niciun comentariu: