vineri, mai 31, 2013

Grecia, destinatie de vacanta

Saptamana aceasta, mai exact miercuri, am avut o poza: "Poarta catre visare" postata pe acest blog care scotea in evidenta frumusetea de inegalat a Greciei. Carmen in comentariul facut la postarea respectiv  si-a dat seama ca era, citez "pare a fi Grecia... ?!? visez, pentru ca peste 3 saptamani ma voi afla in Creta ;)" 
Asadar, de la acest comentariu a plecat articolul acesta. Si, cum eu apreciez ceea ce face Carmen in blogosfera romaneasca, zic sa-i ofer o mana de ajutor,.iar pentru o plecare rapida, zic eu ca  o varianta este insula Creta , cu cazare la Hotel Astir Beach. Un Hotel aflat intr-o locatie superba, pe plaja in frumoasa statiune Gouves fiind foarte aproape de orasul Heraklion. Nu stiu daca care are copii, dar am citit ca acest complex dispune de facilitati pentru copii gen: locuri de joaca special amenajate, piscine pentru copii si un program de animatie zilnic. Dar, recunosc ca nu am fost acolo. Eu am citit doar parerile turistilor, care intr-o majoritate covarsitoare s-au declarat foarte multumiti de sejurul in Creta. Cu siguranta ca imi doresc si eu sa ajung macar odata pe Insula Creta...dar pana atunci, eu sper ca sa-i fiu de folos lui Carmen si ea cand se va intoarce sa ne povesteasca despre frumusetile si modul in care si-a petrecut vacanta:) O sa urmaresc pe blogul ei, articolul!
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti vacante reusite, acolo unde doriti voi! ...si drum bun Carmen!!!...


Niciun comentariu: