luni, mai 27, 2013

Invalizi sunt oameni puternici

Mie imi starnesc compasiune oamenii invalizi. Ei sunt aceia care declanseaza in mine acel sentiment de optimism si admiratie, deoarece in ciuda situatiei, parcurc aceasta viata nedreapta cu zambetul pe buze, avand puterea de a se bucura de fiecare anotimp, de fiecare clipa a vietii.
Am vazut, intr-o zi un baiat in carucior, in jur de 20 de ani care cu mainile vanjoase. Eu alerg de multe ori, dar in aceea zi l-am vazut pe el, alergand in paralel cu mine. Cu cat eu maream ritmul cu ata el isi rotea mainile mai tare pentru a tine ritmul. nu ne-am vorbit, doar am zambit, asa cu subinteles.
Pentru o zi el a fost adversarul meu in micul maraton desfasurat intr-o dupa-amiaza de vara secetoasa. Nu a castigat niciunul, pentru ca asa am vrut...Am fost egali si am trecut impreuna linia de sosire.
Privirea lui arata un spirit viu, competitiv, dornic de o noua provocare! Din acea zi am inteles ca acesti oameni, invalizi sunt oameni puternici, oameni ca si noi, plini de viata! Suntem egali!

Un comentariu:

ildikutza59 spunea...

foarte frumos acest articol si plin de inavataminte! Un inceput de saptamana placut!