joi, mai 30, 2013

Ministrul Turismului

Ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de Afaceri şi Turism, Maria Grapini, asata-i sirea si articolul il gasiti aici, pe agerpres. Dar, nu numai acest lucru vroiam sa vi-l semnalez. Ati vazut cu toti ca de la nivelul ministerial exista, acum preocupari de a face ceva pentru acest sector economic. Eu vroiam sa va spun ca mai este un factor important care nu trebuie scapat, daca dorim sa atragem turisti...si ma refer la ce face turistul intr-o locatie. Trebuie pe langa cazare, masa , transport si asata-i legat de drumuri, deci trebuie sa-i oferi si altceva...sa viziteze niste locatii nemaivazute,nemaintalnite. Si, am descoperit eu prin cautarile mele un loc care zic eu ca-i putin exploatat din punct de vedere turistic...
Este vorba de Lacul Gâlcescu, din Muntii Parâng, judetul Vâlcea. Mai multe informatii gasiti pe 
bloguldecalatorii.ro.
Cred ca si voi stiti multe locuri minunate de prin tara. Yic, ca ar fi bine sa le facem cunoscute...

Un comentariu:

ildikutza59 spunea...

Cat de frumos este!